سرمایه‌گذاری اسمارت‌آپ ونچرز در ابر پزشکی

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹
ابر پزشکی

ابر پزشکی ، موفق به جذب سرمایه از اسمارت‌آپ ونچرز شد. ابرپزشکی با ارائه سرویسی مبتنی بر سیستم کلاود پکس یا ارسال تصاویر  تلاش کرده است با ایجاد یک سیستم یکپارچه، پلتفرمی جامع به مراکز رادیولوژی، پزشکان و بیماران ارائه کند.

به گزارش وبنا، محمد آهی بنیانگذار و مدیر عامل ابر پزشکی از داستان شروع این استارتاپ می‌گوید:
” من مدیر فنی در یک شرکت تجهیزات پزشکی بودم که محصولی نرم افزاری داشت، نرم افزار به دستگاه‌های تصویربرداری متصل می شد و پزشکان میتوانستند از طریق کامپیوتر  تصاویر پزشکی را در داخل بیمارستان مشاهده  کنند. بعد از مدتی دیدم عملا این سیستم فقط در بیمارستان های بزرگ می تواند موثر باشد و سیستمی می توان طراحی کرد که بتواند به صورت کلاود به همه مراکز خدمات تخصصی ذخیره سازی و مشاهده تخصصی تصاویر پزشکی از طریق وب ارائه دهد.”

این استارتاپ در جهت تسهیل‌گری فرایند استفاده از خدمات خود، سخت افزار مورد نیاز جهت دریافت تصاویر از دستگاه ها در مرکز نصب می کند تا دیگر نیازی نباشد مرکز تصویر برداری به صورت جداگانه برای سیستم سخت افزار تهیه کند.
پزشکان فقط با یک کلیک بدون نیاز به نصب اپلیکیشن یا نرم افزار در همه دستگاه ها به کمک ویور تخصصی تصاویر را می توانند بر بستر وب مشاهده کنند . برای بیمار نیز تصاویر با کیفیت بالا بر بستر وب, قابل دسترس است. در نهایت  تصاویر برای همیشه به روی سرورهای ابری امن “ابر پزشکی” ذخیره می شوند و دیگر نگرانی از بابت از بین رفتن تصاویر و اطلاعات وجود نخواهد داشت.


 

اخبار اکوسیستم استارتاپی را از کانال تلگرام وبنا دنبال کنید

 

اپلیکیشن ابر پزشکی از جمله مزیت های این استارتاپ نسبت به رقبای حال حاضر بازار است. اپلیکیشنی که در آن تلاش شده یک کامیونیتی و فضای اجتماعی بین پزشکان و رادیولوژیست ها ایجاد شود و با ارائه امکاناتی برای انتشار پست، مطالب علمی و ارائه نقطه نظرات، محیطی برای تبادل دانش و نظرات آن ها باشد.

محمد آهی درباره این جذب سرمایه گفت: ” با شروع همکاری با اسمارت‌آپ ونچرز و به دلیل سرمایه‌ای که اضافه شده امکان گسترش سیستم فراهم شده است و‌ علاوه بر این معتقدیم که جلسات منظم منتورینگی که با دکتر باقری داریم به شدت در پیشرفت و گسترش ابر پزشکی تاثیر گذار است.”

امید است با شروع این همکاری ابر پزشکی بتواند گامی موثر در پیشبرد اهدف خود بردارد.

مطالب مرتبط:

وحید‌رضا سلیمانی، مدیر عامل اسمارت‌آپ ونچرز شد

سرمایه‌گذاری اسمارت‌آپ‌ونچرز در استارتاپ پرانیکس

جذب سرمایه بانیترو، فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی، از اسمارت‌آپ ونچرز

۷ استارتاپ در سال ۹۸ به پورتفوی اسمارت‌آپ ونچرز اضافه شد

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *