گزارش عملکرد استارتاپ‌ها پورتفولیو اسمارت‌اپ ونچرز در سال 98 منتشر شد؛

۷ استارتاپ در سال ۹۸ به پورتفوی اسمارت‌آپ ونچرز اضافه شد

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹

شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر اسمارت‌آپ ونچرز در گزارشی تحت عنوان “گزارش عملکرد سالانه ۱۳۹۸” اقدام به انتشار گزارش فعالیت‌ها و خدمات خود در سال گذشته به عنوان سرمایه گذار کرده است. در این گزارش همچنین به روند رشد استارتاپ‌های پورتفولیو این شرکت و عملکرد یک ساله آن‌ها پرداخته شده است.
اسمارت‌آپ در سال گذشته بیش از ۲۸۰ درخواست سرمایه دریافت کرده است که از بین این تعداد بر روی ۷ استارتاپ سرمایه‌گذاری کرده است و توانسته پورتفو خود را به حدود دو برابر سال قبل گسترش دهد.

به گزارش وبنا، وینداد، همراه‌مکانیک، لوناتو، سلام ساختمان، دکتر ساینا، دیجی‌زرگر و زبان‌شناس ۷ استارتاپی هستند که در سال ۹۸ از اسمارت‌آپ جذب سرمایه کرده‌اند.

همراه‌مکانیک


براساس این گزارش همراه مکانیک که در زمینه خرید، فروش و کارشناسی خودرو فعالیت می‌کند، در سال ۹۸ موفق به ثبت رکورد ۱۰۰ میلیارد تومان فروش و ۱.۵ میلیون بازدید ماهانه شده است. همچنین تعداد اعضای تیم همراه مکانیک در سال ۹۸ به ۲۰۰ نفر افزایش پیدا کرده است.

کرفس

کرفس، اپلیکیشن کالری شماری، رژیم و ورزش که دیگر استارتاپ‌ موجود در پرتفولیی اسمارت‌اپ است در سال ۹۸ موفق شده درآمد ماهانه خود را ۵ برابر کند. همچنین تعداد نصب اپلیکیشن‌های گروه کرفس به بیش از ۲.۵ میلیون رسیده است.

گهواره

پلتفرم اجتماعی والدین و همیار تربیت کودک گهواره، در کمتر از یک سال موفق به افزایش ۱۳ برابری درامد ماهانه خود شده است. روزانه بیش از ۲۰ هزار پرسش در اپلیکیشن گهوازه ثبت می‌شود و میانگین زمان استفاده روزانه از این اپلیکیشن به ۲۹ دقیقه در روز رسیده است.

کمدا

کمدا که در سال ۹۹ از خانواده اسمارت‌آپ جدا شد در سال ۹۸ ماهانه ۳۰درصد افزایش تعداد کاربر را ثبت کرده است. تعداد کاربران این پلتفرم اجتماعی اشتراک‌گذاری و خرید و فروش پوشاک در پاییز ۹۸ از مرز ۵۰۰ هزار گذشت.

دکتر ساینا

پلتفرم مشاوره آنلاین پزشکی، مشاوره تلفنی و نوبت‌دهی آنلاین دکتر ساینا در سال ۹۸ در کمتر از دو ماه موفق به رشد ۷ برابری شد. گفتنی است این استارتاپ اوایل بهمن ۹۸ به اسمارت‌آپ پیوست.

زبان‌شناس

تعداد کاربران پلتفرم آنلاین خودآموز زبان زبان‌شناس در سال ۹۸ از مرز ۱۰۰ هزار عبور کرد. زبان‌شناس نیز که دراواسط سال ۹۸ از اسمارت‌آپ جذب سرمایه کرد در کمتر از ۶ ماه موفق شد درامد ماهانه خود را ۷ برابر کند.

ویترین‌نت

پلتفرم آنلاین خرید و فروش صنعنی ویترین‌نت، در ۶ ماهه دوم سال ۹۸ موفق به ۳ برابر کردن درامد ماهانه خود شد.

سلام ساختمان

پلتفرم آنلاین خرید کالا و خدمات ساختمانی سلام ساختمان در ۸ ماه پایانی سال ۹۸ موفق شد درامد ماهانه خود را ۵ برابر کند.

وینداد

پلتفرم خدمات حقوقی آنلاین وینداد با میانگین رشد ماهانه ۳۰درصد در سال ۹۸ درامد خود را ۱۵۰درصد افزایش داد.

لوناتو

فروشگاه اینترنتی تخصصی محصولات مراقبت چشم که در سال ۹۸ به خانواده اسمارت‌آپ پیوست در کمتر از یک سال موفق شد درامد خود را تا ۳ برابر رشد دهد.

اسمارتنیت

پلتفرم آنلاین اتصال بیزینس‌ها با برنامه‌نویس‌ها، دیزاینرها و متخصصان حوزه نرم‌افزار (اسمارتنیت) در سال ۹۸ موفق به انجام بیش از ۲۵ میلیون پروژه از اروپا و آمریکای شمالی شد.

برای مطالعه متن کامل این گزارش اینجا کلیک کنید

 

 

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *