مسابقات تابستانی آپارات گیم به ایستگاه پایانی رسید

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹
مسابقات آپارات گیم

اختتامیه مسابقات تابستانی آپارات گیم جمعه ۲۸ شهریور ۹۹ با معرفی افراد برتر رشته فیفا ۲۰ و اهدای جوایز برندگان به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی آپارات، دور نهایی اولین دوره از مسابقات ورزش‌های الکترونیک آپارات گیم با مشارکت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در رشته فیفا ۲۰، روز گذشته با حضور هشت نفر راه یافته به این مرحله برگزار شد. این مسابقات که به صورت زنده برای مخاطبان نیز پخش شد، چندین ساعت به طول انجامید و در نهایت پس از برگزاری مسابقات رده بندی و فینال که توسط سرهنگ علیفر، گزارشگر محبوب فوتبال گزارش شد و نفرات برتر مشخص گردید.

در پایان، جوایز این دوره که ۵۰ میلیون تومان بود به شهاب گل‌محمدی‌ (رتبه اول – ۲۰ میلیون تومان)، محمد پورحسین‌ (رتبه دوم – ۱۲ میلیون تومان)، مسیح محافظت‌کار (رتبه سوم – ۸ میلیون تومان)، سامان جلالی (رتبه چهارم – ۶ میلیون تومان) و امیرحسین جوانمردی، پرهام همرنگ، محمدمهدی ورزشی و محمدحسین سخاوت (رتبه پنجم مشترک، هر کدام نفری ۱ میلیون تومان) اهدا شد.


 

اخبار اکوسیستم استارتاپی را از کانال تلگرام وبنا دنبال کنید

 

همچنین، دومین دوره مسابقه استریمر برگزیده سال آپارات گیم نیز که روند شمارش امتیازات آن از چندین هفته قبل آغاز شده بود، با اهدای جوایز نفرات برتر که بالغ بر ۷۵ میلیون تومان بود، به پایان رسید. در پایان این دوره از مسابقات آپارات گیم علی مزینی (رتبه اول – ۲۵ میلیون تومان)، سید علی نجاتی (رتبه دوم – ۲۰ میلیون تومان)،
حمیدرضا گل‌محمدی (رتبه سوم – ۱۵ میلیون تومان)، سروش حمدالله زاده (رتبه چهارم – ۱۰ میلیون تومان) و حجت رضایی نسب (رتبه پنجم – ۵ میلیون تومان) پنج استریمر این دوره از مسابقات آپارات گیم شدند.

پیش از شروع مراسم اهدای جوایز نیز، مصطفی احمدی مدیر کسب و کار آپارات گیم و سید محمدعلی سیدحسینی معاون حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، پنلی با محوریت جایگاه ورزش‌های الکترونیک و گیم استریمینگ در ایران برگزار و نقطه نظرات خود را بیان کردند. سپس جوایز افراد برتر توسط این دو نفر به برندگان اهدا شد.

پخش زنده این اختتامیه که بیش از ۸ ساعت به طول انجامید و استانداردهای تازه‌ای برای پخش زنده اینگونه مراسم‌ها ایجاد کرد، توسط بیش از ۲۱ هزار بازدیدکننده مشتاق تماشا شد و بازخوردهای مطلوبی دریافت کرد. در مجموع این رویداد ۴۵۰۰ ساعت تماشا شد.

در پایان گفتنی است برای دسترسی به انواع محتوای ویدئویی ضبط شده و زنده با مضمون بازی‌های رایانه‌ای، می‌توانید به نشانی https://aparat.com/game مراجعه کنید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *