وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

تکمیل زیرساخت‌های شبکه ملی اطلاعات تا پایان دولت

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹

وزیر ارتباطات گفت: در مدت باقی‌مانده تا پایان دولت به طور جدی بر تکمیل زیرساخت‌های شبکه ملی اطلاعات متمرکز می شویم.

به گزارش وبنا به نقل از وزارت ارتباطات، محمدجواد آذری جهرمی، بازدید دوره‌ای خود از سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را با هدف نظارت و بررسی بیشتر اقدامات و برنامه‌های پیش رو و به‌منظور تحقق اهداف تعیین‌شده تا پیش از پایان دولت دوازدهم، با حضور در سازمان فناوری اطلاعات ایران آغاز کرد.

وی در جمع معاونان و مدیران سازمان فناوری اطلاعات تأکید کرد: در مدت باقی‌مانده تا پایان دولت به طور جدی بر تکمیل زیرساخت‌های شبکه ملی اطلاعات متمرکز شوید تا کارهای ارزشمندی که در این حوزه آغاز شده است تکمیل و به اتمام برسد.


وزیر ارتباطات از معاونان و مدیران سازمان فناوری اطلاعات خواست تا در ماه‌های باقی‌مانده تا پایان دولت همانند ماه‌های ابتدایی با انگیزه کار کنند و حتی تلاش دوچندانی داشته باشند تا اهداف و برنامه‌های پیش‌بینی‌شده تا پیش از پایان دولت محقق شود.

وی با بیان اینکه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت‌های یازدهم و دوازدهم اتفاقات بزرگی افتاده است گفت: رشد و توسعه‌ای که شکل‌گرفته مرهون تلاش‌ها و مرارت‌های بسیاری از عزیزان از جمله در سازمان فناوری اطلاعات است.

آذری جهرمی با تأکید بر اینکه در مدت باقی‌مانده باید از ورود به حاشیه‌ها پرهیز شود، ادامه داد: همگی باید به اصل مأموریت‌ها و وظایف خود بپردازند و اهتمام ویژه‌ای داشته باشند تا پیش از پایان دولت کارهای نیمه‌تمام باقی‌مانده به اتمام برسند.

وزیر ارتباطات ادامه داد: سازمان فناوری اطلاعات هم علاوه بر وظایف سازمانی خود باید به طور جدی بر تکمیل زیرساخت‌های شبکه ملی اطلاعات متمرکز شود تا کارهای ارزشمندی که در این حوزه آغاز شده را تکمیل و به اتمام برساند.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *