مشارکت جدی بخش خصوصی برای تحقق «تهران هوشمند»؛

تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان فاوای شهرداری تهران، همراه اول و مبین‌نت امضا شد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹

تفاهم‌نامه همکاری‌ در زمینه‌ توسعه زیست‌بوم نوآوری شهری و راهکارهای شهر هوشمند میان سازمان فاوای شهرداری تهران، شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) و شرکت ارتباطات مبین‌نت به امضا رسید.
به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، در نشست امضای تفاهم‌نامه که امروز شنبه ۲۹ شهریور برگزار شد، دکتر محمد فرجود، مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری، مهندس مهدی غیناقی، عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات سیار ایران و دکتر حسین طهرانی، مدیرعامل شرکت ارتباطات مبین‌نت حضور داشتند.
در این نشست، فرجود ضمن اشاره به برنامه‌ تهران هوشمند و اهمیت توجه به زیست‌بوم نوآوری در این برنامه، بر عزم شهرداری تهران در بهره گرفتن از توانِ تخصصی بخش خصوصی در توسعه زیرساخت‌های شهر هوشمند و سرویس‌های آن تاکید کرد. او همچنین ابراز امیدواری کرد همکاری‌هایی از این دست به ایجاد فضای کاری مناسب برای بخش خصوصی و ارائه‌ خدمات بهتر به شهروندان بیانجامد.
مهندس مهدی غیناقی نیز به توسعه اینترنت اشیاء در جهان اشاره کرد و اظهار داشت هم‌زمان با دیگر کشورهای جهان، همراه اول در حال اقدام در خصوص ایجاد زیست‌بوم مورد نیاز اینترنت اشیاء از طریق سرمایه‌گذاری و تحقیق و توسعه است. او ضمن دعوت از همه‌ی بازیگران صنعت اینترنت اشیاء به همکاری، از قرارداد همراه اول با مبین‌نت برای ایفای نقش به عنوان بازوی اجرایی این مجموعه در زمینه راهبر کسب و کارهای سازمانی خبر داد.
در ادامه‌ی این نشست، دکتر طهرانی از آمادگی مجموعه‌ی خود برای همکاری در بخش‌های مختلف از جمله هوشمندسازی شهر خبر داد.
در پایان این نشست و پس از پاسخ به پرسش‌های خبرنگاران، تفاهمنامه توسعه زیست‌بوم نوآوری شهری و راه‌کارهای شهر هوشمند میان سازمان فاوای شهرداری تهران، شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) و شرکت ارتباطات مبین‌نت به امضای نمایندگان سه مجموعه رسید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *