در دهه اول محرم۹۰۰ هیئت، مراسم مذهبی خود را از آپارات پخش کردند

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹

با آغاز ماه محرم و همزمان با برگزاری مراسم‌ های مذهبی در فضای باز با جمعیت محدود، پخش زنده آپارات روزانه میزبان ۹۰۰ مجلس عزای حسینی بوده است.

به گزارش روابط عمومی آپارات، با پایان دهه اول محرم و تاسوعا و عاشورای حسینی، سرویس پخش زنده آپارات روزانه۹۰۰ مراسم مذهبی چون سخنرانی، روضه و مداحی را پوشش داده است و ۳۷۰ هزار بازدید کننده منحصر به فرد (آی پی یونیک) این مراسم‌ ها را از آپارات تماشا کرده‌ ‏اند.


در این ۱۰ شب سخنرانی‏های وعاظ

معروف، آیین عزاداری‏ هیئت های نام آشنایی چون محبین اهل بیت در قم، هیئت نور الرضا و هیئت ابن الرضا و چهره‏های معروفی مانند محمود کریمی، عبدالرضا هلالی، مجید بنی‌فاطمه، میثم مطیعی، جواد مقدم، مهدی رسولی، مهدی سلحشور، سعید حدادیان، محمدحسین پویانفر، حسین سیب‌سرخی، حنیف طاهری، حسین طاهری، مهدی توکلی و محمدرضا طاهری مراسم‏های خود را از بستر آپارات پخش کردند.

گفتنی است پخش زنده مراسم‏ها تا پایان محرم و صفر، ادامه خواهد داشت. مجموع این برنامه‌ها و همچنین پخش زنده از اماکن مذهبی باعث شده تا بیش از ۳۷۰ هزار آی‌پی منحصربه‌فرد از گوشه و کنار دنیا مراسم‌های مذهبی محرم امسال را به دلیل شرایط موجود از دست ندهند و بتوانند از هر کجا که هستند عزاداری خود را برگزار کنند.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *