در بیانیه شیپور به منظور جلوگیری از سواستفاده کلاهبرداران اعلام شد؛

شیپور خارج از پلتفرم خود برای کاربران لینک پرداخت ارسال نمی‌کند

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۹

شیپور در راستای جلوگیری از سواستفاده کلاهبرداران در فضای مجازی که با ارسال پیامک‌های دروغین موجب ضرر و زیان برخی از کاربران این پلتفرم آنلاین درج آگهی آنلاین شده ‌اند، با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده که هرگز پیامکی برای پرداخت وجه برای بروزرسانی آگهی برای کاربران خود ارسال نمی‌کند.

شیپور در این بیانیه از کاربران خود خواسته که هرگز به پیامک یا پیامی برای پرداخت وجه خارج از فضای این پلتفرم اعتماد نکنند. آنطور که در این بیانیه اعلام شده همه پرداخت‌های برای بروزرسانی آگهی‌های منتشر شده در شیپور از طریق اپلیکیشن یا وب‌سایت این پلتفرم آگهی آنلاین صورت می‌گیرد و هیچ لینکی به صورت جداگانه برای کاربران ارسال نمی‌شود.

شیپور همچنین اعلام کرده که مدت‌هاست برای جلوگیری از سو استفاده‌های اینچنینی بلافاصله پس از درج آگهی در قالب نوتیفیکیشن به کاربران خود برای پرهیز از پرداخت وجه خارج از فضای این پلتفرم هشدار داده‌ است. همچنین این هشدار در فضای گفتگوی آنلاین در پلتفرم شیپور برای کاربران نمایش داده می‌شود.


شیپور در پایان از کاربران خود دعوت کرده تا به تمام موارد امنیتی به خوبی توجه کنند تا مانع از سواستفاده کلاهبرداران شوند.

به گزارش وبنا، متن بیانیه شیپور به شرح زیر است:

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *