سپیدار سیستم با ۶۷ هزار مشتری در آستانه ورود به فرابورس

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹
سپیدار

با اعلام رسمی فرابورس، شرکت سپیدار سیستم آسیا – از شرکت‌های تخصصی زیرمجموعه همکاران سیستم – در آستانه ورود به بازار سرمایه قرار گرفت.

پس از سال‌ها حضور موفق و باثبات همکاران سیستم در بازار سرمایه، مقدمات ورود سپیدار سیستم به فرابورس هم فراهم شده است. «سپیدارسیستم آسیا» از شرکت‌های تخصصی زیرمجموعه همکاران سیستم است که با سابقه‌ی بیش از ۱۰ سال حضور فعال در بازار شرکت‌های کوچک؛ بیش از ۶۷ هزار مشتری در این بازار دارد.

به گفته رضا زارعی مدیرعامل سپیدار سیستم حضور در فرابورس تغییرات مثبتی برای این شرکت به همراه دارد؛ از جمله ارزش‌گذاری واقعی، اعتباربخشی و اعتمادسازی در بازار که مسیر شرکت برای جذب مشتریان جدید را هم هموار می‌کند. سپیدار سیستم امروز جزو موفق‌ترین و شناخته شده‌ترین شرکت‌های فعال در بازار نرم‌افزارهای سازمانی ایران است. این شرکت، اکنون از نظر مالی و فنی در شرایطی قرار دارد که می‌تواند اعتماد فعالان بازار سرمایه را جلب کند.


سپیدار سیستم امروزه بخش قابل‌توجهی از تقاضای بازار نرم‌افزارهای مالی شرکت‌های کوچک را تأمین می‌کند. بازاری که به لطف توسعه استارتاپ‌ها و شرکت‌های کوچکِ رو به رشد، به سرعت در حال گسترش است. آمارها نشان می‌دهد که بخش عمده شرکت‌های تازه تأسیس، سپیدار را برای مدیریت فرایندهای مالی کسب‌و‌کار خود انتخاب کرده‌اند. از سوی دیگر سپیدار سیستم به پشتوانه اعتبار فنی قابل‌اتکای همکاران سیستم، از بلوغ لازم برای حرکت مستقل و سریع در بازار نرم‌افزار برخوردار است. توجه بازار سرمایه به شرکت‌های تکنولوژی‌محور نیز نشان‌دهنده درک بازار از مسیر رشد آینده آن‌ها است.

سپیدار سیستم با عرضه‌ی نرم افزار سپیدار توانسته نیاز‌های نرم‌افزاری بازار وسیعی از شرکت‌های کوچک بازرگانی، تولیدی، پیمانکاری، خدماتی و شرکت‌های فعال در حوزه پخش را پوشش دهد. تعداد مشتریان این شرکت طی ۱۱ سال فعالیت با رشد بسیار سریع به بیش از ۶۷ هزار کسب و کار رسیده است. سپیدار سیستم، روند رو به رشد و توسعه را در عرصه فروش نیز تجربه کرده است. این روند افزایشی درآمد با شناسایی سریع نیاز‌های نرم‌افزاری کسب و کارها و عرضه‌ی به‌‌موقع آن به بازار، همچنان ادامه خواهد داشت. روند افزایشی درآمد، به همراه کسب درآمد از محل پشتیبانی مشتریان و مدیریت کارآمد هزینه‌های شرکت حاشیه سود بالایی را سپیدار سیستم ایجاد کرده است. همچنین شرکت علاوه بر توسعه فعالیت اصلی خود با ایجاد یک پرتفوی سرمایه‌گذاری مناسب تلاش می‌کند تا سودآوری سازمان را به شکل پایدار مدیریت کند.

به گفته مدیران شرکت سپیدار سیستم، از مزیت‌های رقابتی این شرکت می‌توان به برخورداری از یک شبکه گسترده و متخصص از نمایندگان فروش و پشتیبانی در سراسر کشور اشاره کرد. سپیدار سیستم، با بیش از ۲۵۰ نمایندگی فروش و خدمات در سراسر کشور به یکی از قدرتمندترین بازیگران بازارنرم‌افزارهای مالی تبدیل شده است.

شرکت سپیدار سیستم توانسته است با کسب امتیاز بالا در شاخص‌های قیمت، کیفیت، خدمات محصول و رضایت مشتریان، در دو سال متوالی ۱۳۹۴ و ۱۳۹۵ گواهینامه حمایت از حقوق مصرف‌کننده را دریافت کند. این شرکت در سال‌های ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷ نیز تندیس حمایت از مصرف‌کنندگان را از سوی این سازمان دریافت کرده است. هم‌چنین سپیدار سیستم در ۷ام تیرماه سال جاری موفق به دریافت مجوز شرکت‌های دانش‌بنیان تولیدی شده است.

مطالب مرتبط:

هدف همکاران سیستم از ورود به بورس جذب اعتبار بود نه سرمایه

ورود ۲۰ شرکت دانش بنیان به بورس تا پایان سال ۹۹

دیجی کالا در سال ۹۹ به سوددهی می‌رسد / می‌خواهیم با حداقل عرضه وارد بورس ‌شویم

۱۶ شرکت دانش‌بنیان وارد بورس و فرابورس می‌شوند

 

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *