در اطلاعیه ستاد اجرایی الکامپ 26 مطرح شد؛

کرونا برگزاری الکامپ ۲۶ را به پایان سال ۹۹ برد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹

برگزاری الکامپ ۲۶ به دلیل اوج گیری مجدد بیماری کرونا به ماه‌های پایانی سال ۹۹ موکول شد. در اطلاعیه‌ای که از سوی ستاد اجرای بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ منتشر شده است ضمن تشکر از استقبال ثبت نام کنندگان در این رویداد از تعویق برگزاری این نمایشگاه به دلیل نگرانی در مورد به خطر افتادن سلامتی شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان خبر داده شده است.

به گزارش وبنا در این اطلاعیه اعلام شده که بیش از ۷۰۰ شرکت برای برگزاری الکامپ ۲۶ ثبت نام کرده‌اند.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:


ستاد اجرایی الکامپ۲۶ ضمن سپاس از استقبال دلگرم‌کننده شرکت ها، استارت آپ ها و سازمان های دولتی که منجر به پیش ثبت نامی بی سابقه برای بیش از ٣٠ هزار متربع فضای نمایشگاهی و ٧٠٠ شرکت کننده شد، اعلام می‌کند با توجه به شیوع مجدد ویروس کرونا و نگرانی‌هایی که در مورد به خطر افتادن سلامت شرکت‌کنندگان و بازدید کنندگان وجود دارد تاریخ برگزاری نمایشگاه الکامپ به ماه های پایانی سال جاری موکول می شود.

تصمیم به تعویق نمایشگاه در راستای رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی و توصیه‌های ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا و طی فرآیندی مشترک با شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی گرفته شده و تیم برگزاری بزرگترین گردهمایی فناوری اطلاعات کشور از همه همکارانی که برای این فرصت سالانه در پایان شهریور ماه برنامه‌ریزی کرده بودند پوزش می‌طلبد.

ستاد اجرایی الکامپ با پایش شرایط، اولویت خود را برگزاری نمایشگاه با ایمن‌ترین روش‌های ممکن اعلام و زمان جدید و نحوه برگزاری به محض آماده شدن به اطلاع علاقه‌مندان توسعه فضای فناوری اطلاعات ایران خواهد رسید.

اخبار اکوسیستم استارتاپی را از کانال تلگرام وبنا دنبال کنید

 

به گزارش وبنا، برگزاری الکامپ ۲۶ پیش از این یک بار دیگر نیز به تعویق افتاده بود و ۲۸ تا ۳۱ شهریور تاریخی بود که برای برگزاری این رویداد اعلام شده بود. پس از انجام پیش ثبت نام از ۷۰۰ شرکت‌کننده، حالا ستاد اجرایی الکامپ ۲۶ اعلام کرده این رویداد در زمانی که هنوز مشخص نیست اما در ماه‌های پایانی سال ۹۹ برگزار خواهد شد.

مطالب مرتبط:

آغاز پیش ثبت نام الکامپ ۲۰۲۰ از ابتدای اردیبهشت ۹۹

الکامپ ۹۹ محدودتر و هوشمندتر در شهریور ماه برگزار می‌شود

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *