در اطلاعیه شورای سیاستگذاری جشنواره وب و موبایل ایران مطرح شد؛

داوران تخصصی به سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران ملحق می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹

شورای سیاستگذاری جشنواره وب و موبایل ایران با صدور اطلاعیه‌ای تغییرات اصلی بخش داوری سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران را که شامل اضافه شدن بخش داوری تخصصی در دو گروه محتوا و بازی است اعلام کرد.

به گزارش وبنا، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

داوری جشنواره وب و موبایل ایران در طول ۱۳ سال گذشته همواره بخشی پراهمیت و به عبارتی دیگر پرچالش و حساس بوده است. از این رو در نظر گرفتن و به کار بستن توصیه‌ها، نقدها و پیشنهادهای علاقه‌مندان و فعالان این حوزه در طول سالیان گذشته در جهت بهبود و تغییر رویه‌های داوری به منظور انتخاب اصولی‌تر سایت‌های برتر، بخشی از استراتژی برگزارکنندگان جشنواره بوده است.


امکان مشارکت در رای گیری سایت ها و اپلیکیشن ها به صورت عمومی که از جشنواره نهم به ساختار داوری اضافه شد تا اضافه شدن شورای داوری که متشکل از افرادی متخصص در حوزه وب و موبایل ایران هستند و در انتخاب کاندیدا به جشنواره کمک می‌کنند، دو تغییر مهم در فرایندهای داوری جشنواره وب و موبایل ایران به شمار می‌آید.

پس از تجربه ۳ ساله شورای داوری با رویکرد فوق و بررسی مجدد فرایندها و اخذ نظرات اعضای محترم شورای داوری و همچنین بازخوردهای بسیاری از شرکت‌کنندگان در طول سال گذشته؛ امسال بر آن شدیم تا بخشی جدید را به شورای داوری سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران به نام داوری تخصصی اضافه کنیم.

داوری تخصصی که امسال در شاخه‌های محتوایی و بازی اجرایی می‌شود، در اصل استفاده از افرادی متخصص در کنار شورای داوری است که علاوه بر تخصص‌های لازم مربوط به کسب و کارهای مبتنی بر وب و موبایل در حوزه محتوا و بازی نیز صاحب‌نظر هستند.

جشنواره وب و موبایل ایران امیدوار است با ایجاد بخش تخصصی داوری که همواره بسیاری از شرکت‌کنندگان در طول چند سال گذشته به منظور حرفه‌ای‌تر شدن داوری و رسیدن به انتخب‌های دقیق‌تر درخواست آن را داشتند، شاهد اعلام نتایجی بهتر، تخصصی‌تر و نزدیک‌تر به اهداف و چشم‌اندازهای فضای وب و موبایل و اکوسیستم استارتاپی ایران باشیم.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص برگزاری سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران به آدرس www.iwmf.ir مراجعه کرده و یا ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دبیرخانه جشنواره وب و موبایل ایران

۲۳ مرداد ۱۳۹۹

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *