بنیانگذار رایچت در گفتگو با وبنا مطرح کرد؛

رایچت؛ رتبه ۱ ایران و ۱۶ جهان بین سرویس‌های چت

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹

رایچت، اولین پلتفرم چت آنلاین ایران و شانزدهمین پلتفرم چت آنلاین دنیا شد.

به گفته هم‌بنیانگذار این پلتفرم چت ایرانی براساس داده‌های وبسایت trends.builtwith.com این پلتفرم آنلاین چت موفق به کسب رتبه ۱۶ در بین پلتفرم‌‌های چت آنلاین شده است.

قادرصادقی در این مورد به خبرنگار وبنا می‌گوید:«رایچت در بین سرویس‌های خارجی چت که به سایت‌های پربازدید که حداقل ۱ میلیون بازدید در ماه دارند خدمات می‌دهند، در رتبه ۱۶ قرار گرفته است.»


تیم رایچت در سال ۲۰۱۷، کار خود را با ارائه پلتفرم گفتگوی آنلاین برای صاحبان کسب و کار آغاز کرد. به گفته هم‌بنیانگذار رایچت، این استارتاپ در حال حاضر ۱۶ هزار وبسایت از خدمات این پلتفرم استفاده می‌کنند.

قادر صادقی در پاسخ به سوال خبرنگار وبنا در مورد میزان کاربران این پلتفرم می‌گوید: « تا کنون ۸۳۵۲ سایت‌ به طور فعال از رایچت استفاده می‌کنند. این در حالی است که براساس دیتای جمع‌آوری شده، بیش از ۲,۰۰۰ سایت جدید به تازگی رایچت را فعال کرده‌اند.»

قادر صادقی ادامه می‌دهد : «در حال حاضر، رایچت در بین سرویس‌های خارجی همچون کریسپ، زوپیم، زندسک، تیدیو و دیگر سرویس‌ها با رشد ۳۳ درصدی، سهم بیشتری را نسبت به گذشته به خود اختصاص داده است. بیش از ۵۰,۰۰۰ اپراتور فعال از رایچت استفاده می‌کنند. تعداد مکالمه‌های بیزینسی انجام شده در رایچت برابر با ۷,۳۰۹,۱۴۲ و تعداد کل چت‌های صورت گرفته به عدد ۴۷,۲۶۹,۵۸۹ رسیده است.»

گفتنی است،تیم رایچت در سال ۲۰۱۷، کار خود را با ارائه پلتفرم گفتگوی آنلاین برای صاحبان کسب و کار آغاز کرد. گفتگوی آنلاین به‌عنوان یکی از ابزارهای قدرتمند برای ارتباط با مشتریان محسوب می‌شود. تمامی کسب و کارها می‌توانند با استفاده از پلتفرم رایچت بدون محدودیت زمانی و مکانی همراه مشتریان خود باشند. امکان گفتگو با مشتریان از اولین دقایق ورود به سایت موجب افزایش نرخ تبدیل (تبدیل بازدیدکننده به مشتری) می‌شود.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *