ورود باکس اختصاصی فیلیمو به بازار تکنولوژی؛

عرضه فیلیموباکس آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹

 

فیلیمو به عنوان یک پلتفرم وی‌اودی، با تولید و عرضه باکس اختصاصی خود به نام «فیلیموباکس» بر بستر سیستم عامل اندروید به مشتریان این سرویس‌ خدمات باکیفیت‌تری ارائه می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی فیلیمو و در ادامه اقدام‌های توسعه‌ای این پلتفرم فیلیمو، باکس اختصاصی خود را با نام تجاری «فیلیموباکس» جهت استفاده آسان و تجربه کاربری منحصر به فرد بر روی نمایشگرهای بزرگ، تولید و به بازار عرضه کرده است. حضور در کانون خانواده‌ها و تجربه‌ی لذت بخش‌تر تماشا بر روی تلویزیون‌های خانگی اهداف توسعه‌ای فیلیمو را جهت تولید و عرضه «فیلیموباکس» با قیمت مناسب و کیفیت بالا رقم زده است.
از ویژگی‌های «فیلیمو‌باکس» می‌توان به پخش تصاویر با کیفیت ۴K و پشتیبانی از ۶۰ فریم در ثانیه که مزیت رقابتی بالایی نسبت به نمونه‌های مشابه در بازار به همراه دارد، اشاره کرد. در طراحی آن از پردازنده‌ی چهار هسته‌ای و ۶۴ بیتی AMLogic S905X2 دو گیگاهرتزی و حافظه RAM از نوع DDR4 و ۱۶GB حافظه داخلی EMMC جهت بهره بردن از عملکردی سریع و با ثبات استفاده شده است.


 

وضوع بالای تصاویر، سرعت بالای پردازش و نمایش ویدیوها، جستجوی صوتی از طریق کنترل بلوتوث و از راه دور، امکان بهره گیری از سرویس‌های گوگل از جمله دستیار گوگل و پلی‌استور گوگل و همچنین دسترسی به تمام محتواهای سرویس وی‌اودی فیلیمو با یک سال اشتراک رایگان از جمله ویژگی‌های این دستگاه تازه عرضه شده به بازار است. این باکس با وزن ۴۱۷ گرم، دو درگاه یواس‌بی، خروجی اچ‌دی‌ام‌آی، امکان اتصال به وای‌فای تا شعاع صد متر و سیستم عامل اندروید تی‌وی ۸.۱ یکی از به‌روزترین باکس‌هایی است که برای رفع نیاز کاربران فیلیمو به بازار آمده. همچنین محتویات داخل جعبه شامل آداپتور، کابل AV، کابل HDMI، کنترل از راه دور بلوتوث با قابلیت جستجوی صوتی و فیلیمو باکس است که به همراه یک سال اشتراک رایگان به خریداران عرضه خواهد شد.

عرضه این محصول از طریق صفحه اختصاصی فیلیمو و فروشگاه اینترنتی دیجیکالا انجام می‌گیرد.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *