ادتریس در گزارش جدید خود از تغییر رفتار کاربران اپلیکیشنهای موبایل در ماه رمضان ۹۹ خبر داده است.
پلتفرم اتریبیوشن و آنالیتیکس موبایلی ادتریس در گزارش خود “۱۵ دقیقه طلایی اوج استفاده کاربران از اپلیکیشنها” در ماه رمضان را مشخص کرده و به صاحبان اپلیکیشنهای موبایلی پیشنهاد کرده است تا از این تایم طلایی استفاده کنند.
براساس گزارش منتشر شده از سوی ادتریس از رفتاز کابران ۲۵۰ اپلیکیشن موبایل در ماه رمضان ۹۹، استفاده کاربران از اپلیکیشنها در ۱۵ دقیقه اول پس از اذان صبح به اوج خود میرسد.
آنطور که در این گزارش اعلام شده، تاکنون پس از اذان صبح در ماه رمضان سال ۹۹، تعداد Install اپلیکیشنها ۶۶%، تعداد Eventها ۸۸%، تعداد Sessionها ۱۰۰% و تعداد Cliclها ۴۸% افزایش داشته است.