برای نخستین بار؛

الکام فریلنس در نمایشگاه الکامپ ۲۶ برگزار خواهد شد

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸

سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور ( نصر ) برای توسعه حضور بازیگران حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک – الکامپ ۲۶ تصمیم دارد در سال ۱۳۹۹ امکان حضور فریلنسرها را در این نمایشگاه فراهم آورد. در این چارچوب سازمان نصر با دعوت از تیمی اجرایی ، برای نخستین بار الکام فریلنس را در نمایشگاه الکامپ ۲۶ در بخشی مجزا برگزار خواهد کرد.

در الکام فریلنس افراد تنها با ارائه مهارت خود می توانند بدون نیاز به سرمایه کلان ، وارد کسب و کار شود و سازمان نصر تلاش دارد با ایجاد فضای مناسب برای فریلنسینگ زمینه کارآفرینی و ایجاد شغل پایدار را برای همه فعالان این حوزه ایجاد کند.

ارائه مهارت ها و توانایی های فعالان حوزه فریلنسینگ ، ایجاد زمینه مناسب برای ارتباط سازمان ها ، نهادها و شرکت های مایل به برون سپاری فعالیت خود با فریلنسرها و هدایت آنها به سوی کسب و کارهای مرتبط، در الکام فریلنس عملی می شود که یکی از مهمترین بخش های الکامپ ۲۶ خواهد بود . این بخش به صورتی تعاملی و منطبق با نیازهای روزآمد بازار کار داخلی و بین المللی برگزار خواهد شد.


بیست و ششمین دوره الکامپ از تاریخ ۲۴ الی ۲۷ تیرماه سال ۱۳۹۹ با شعار « آینده بهتر » در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *