مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران؛

عدد ۵ میلیون مربوط به مجموع ماسک‌های کشف شده در هفته گذشته است / خبر درست منعکس نشده است

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸

محمدعلی اسفنانی درباره آخرین وضعیت گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی به منظور نظارت بر توزیع و عرضه محصولات بهداشتی و ضدعفونی‌کننده اظهار کرد: از روز گذشته توزیع ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی‌کننده در داروخانه‌ها آغاز شده و هر چند کم‌وبیش گزارش‌هایی درباره کمبود اقلام در برخی داروخانه‌ها دریافت کردیم اما با توجه به برداشته شدن محدودیت توزیع محصولات توسط داروخانه‌ها از روز گذشته، انتظار می‌رود ظرف امروز و فردا همه داروخانه‌ها این اقلام را عرضه کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران یادآور شد: تا روز گذشته بخشنامه شده بود که داروخانه‌ها اجازه توزیع و عرضه اقلام بهداشتی مانند ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده را ندارند مگر با هماهنگی اداره کل تجهیزات پزشکی که این محدودیت برداشته شده و توزیع اقلام در داروخانه‌ها آغاز شده است.

اسفنانی همچنین با اشاره به آمار کشفیات صورت گرفته در یک هفته گذشته افزود: طی یک هفته گذشته با حضور گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی در سطح بازار، ۵ میلیون ماسک کشف کردیم و طی چند روز گذشته نیز پنج کانتینر دستکش کشف شد که طبق قانون صاحبان این کالاها مکلف به عرضه در بازار شده‌اند.


این مقام مسئول در تعزیرات حکومتی تأکید کرد: گشت‌های مشترک تعزیرات را تا رسیدن به شرایط عادی ادامه می‌دهیم.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا تاکنون موردی وجود داشته که محتکران این اقلام بهداشتی به عنوان اخلالگر در نظام سلامت به مراجع قضایی معرفی شود یا خیر اظهار کرد: تاکنون در تهران موردی نداشتیم اما با دادستانی همکاری لازم را داریم و حتی گاهی اوقات معاون دادستان نیز در گشت‌های تعزیرات حضور دارد.

اسفنانی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر انتشار برخی اخبار که حکایت از کشف ۵ میلیون ماسک از دیجی‌کالا دارد گفت: عدد ۵ میلیون مربوط به مجموع کشفیات ما در یک هفته گذشته است و احتمالاً مطلب از حیث بیان، درست ادا نشده است. آمار دقیق مربوط به دیجی‌کالا را به زودی اعلام می‌‌کنیم.

منبع: تسنیم

مطالب مرتبط:

آغاز دورکاری تیم زرین‌پال به دلیل شیوع کرونا

اکوسیستم استارتاپی در مصاف با کرونا

دورکاری کرونا را از تیم «باسلام» دور نگه‌ می‌دارد

مسیریاب‌های بلد و نشان اطلاعات مراکز درمانی کرونا را روی نقشه نمایش می‌دهند

حال بد پلتفرم‌های گردشگری ایران پس از شیوع کرونا

حجم بلیت‌های استردادشده تا پایان سال به ۳۰ میلیارد تومان خواهد رسید

به دلیل شیوع کرونا برگزاری رویداد آنلاین در لحظه‌نگار رایگان شد

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *