معرفی کاندیدهای دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران؛

ارز دیجیتال؛ رسانه تخصصی حوزه ارز دیجیتال

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸

ارز دیجیتال رسانه تخصصی حوزه ارزهای دیجیتال است.

ارز دیجیتال مسئولیت خود را آشنایی مردم با فناوری‌هایی نظیر رمز ارز، بیت کوین و بلاک چین می‌داند.

سرمایه‌گذاری در این پدیده نوظهور پس از شکوفایی اینترنت و بسترهای پرداخت متمرکزی مانند پی پال، وبمانی و پرفکت مانی، بین مردم به محبوبیت بالایی دست پیدا کرد؛ بطوریکه در اواخر سال ۲۰۱۷ و همزمان با افزایش قیمت دلار و قیمت طلا، خرید بیت کوین در کشور رونق شدیدی گرفت.


سایت ارزدیجیتال تلاش می‌کند تا با آموزش اینکه بیت کوین چیست و همچنین مفاهیم ابتدایی این حوزه به همراه روش‌های تجزیه‌وتحلیل بازار ارزهای دیجیتال مانند تحلیل تکنیکال و تحلیل فاندامنتال، گام‌های ابتدایی آگاهی‌بخشی را همگام با پیشرفت این پدیده بردارد.

بسترهای فراهم شده مانند سیستم رصد نرخ ارز و قیمت ارز دیجیتال در کنار مقالات و آموزش‌هایی که توسط سایت ارزدیجیتال تهیه می‌شود، جهت ابهام‌زدایی از اشکلاتی است که به دلیل نبود اطلاعات کافی در سال‌های گذشته گریبانگیر این صنعت شده و نتایج آن کلماتی مانند بیت کویین‌ها ، رواج طرح پانزی و هجوم غیرمنطقی مردم به سمت سرمایه‌گذاری‌ در فعالیت‌هایی چون استخراج بیت کوین و خرید ماینر بوده است.

گفتنی است ارز دیجیتال در سال ۹۸ کاندید برترین وب‌سایت دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران در گروه کامپیوتر، موبایل و تکنولوژِی شد.

یک دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است

  1. و هنوز هم این سوال سرجاشه که چرا تو همین بخش از جشنواره وب، وب سایتی که ۸ ماه آپدیت نشده بود اول شد و سایتی به خوبی ارزدیجیتال رتبه نیاورد؟

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *