مدیرعامل زرین‌پال در گفتگو با وبنا خبر داد؛

آغاز دورکاری تیم زرین‌پال به دلیل شیوع کرونا

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸

شیوع ویروس کرونا در ایران سبب شده تا کسب‌وکارهای زیادی برای محافظت از کارمندان خود به دورکاری روی بیاورند.

در چند شرکت در اکوسیستم استارتاپی ایران دورکاری آغاز شده است ولی برخی شرکت‌ها از تاثیرات جانبی اعلام این خبر گران هستند و ضمن تائید شروع دورکاری از مصاحبه در این مورد امتناع می‌کنند.

در این میان مصطفی امیری، مدیرعامل زرین‌پال از شروع دورکاری در این پرداختیار از امروز خبر داد.


به گفته مدیرعامل زرین‌پال، نیروی انسانی بزرگترین سرمایه شرکت‌های فناوری است و به طور طبیعی این شرکت‌ها در مقابل مخاطرات از نیروی انسانی خود محافظت می‌کنند.

امیری با اشاره به استفاده کارکنان زرین‌پال از وسایل حمل و نقل عمومی، گفت: «برای محافظت از کارکنان در برابر ابتلا به ویروس کرونا ترجیح دادیم کار به صورت remote ادامه پیدا کند. روی آوردن به دورکاری تصمیم راحتی نبود ولی شرکت‌های فناوری نسبت به سنتی‌ها آمادگی بیشتری برای ادامه فعالیت با دورکاری دارند.»

مصظفی امیری با بیان اینکه تصمیم به دورکاری دیروز گرفته شد، گفت: «از امروز تا سه‌شنبه به طور امتحانی تیم ۶۰ نفره زرین‌پال در بخش‌های حقوقی، کال‌سنتر، مارکتینگ، فنی و توسعه بازار از راه دور خدمات ارائه می‌دهند و احتمالا این تصمیم تا پایان هفته تمدید شود. همچنین با توجه به آمارهای رسمی که هفته آینده اعلام می‌شود ممکن است تصمیم برای دورکاری تا پایان سال تمدید شود.»

مدیرعامل زرین‌پال از احتمال ایجاد محدودیت برای اینترنت در چنین شرایطی ابراز نگرانی کرد و گفت: «یکی از معضلات دورکاری مسئله هماهنگی است. در حال حاضر برای هماهنگی‌های داخلی از تلگرام، واتساپ و اسکایپ استفاده می‌کنیم.»

مطالب مرتبط:

اکوسیستم استارتاپی در مصاف با کرونا

۳ دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است

  1. امیدوارم بتونیم بدون کاهش در کیفیت تیم ها این پیچ تاریخی رو هم به سر کنیم.
    تیم پشتیبانی زرین پال از صبح امروز تمامی تلفن ها و تیکت ها رو از منزل پاسخگو بودن.
    تیم های مالی، فنی، مارکتینگ و فروش هم از امروز پیگیر امرور و وظائف خودشون از منزل هستند.

  2. بسیار هم عالی /
    روند دور کاری همه روزه در جهان در حال افزایش است . و در حال تبدیل شدن به یک فرهنگ هست .

  3. احسنت به شما. کاش همه شرکت ها مثل شما عمل کنن و بچه ها رو نکشونن تا شرکت. همه جای دنیا دورکاری داره بیشتر میشه، بخصوص الان تو این اوضاع دیگه واقعا لازمه. خدا خیرتون بده

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *