معرفی اپلیکیشن؛

مانیار؛ اپلیکیشنی برای نیازهای نوین

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۸

مانیار، اپلیکیشنی برای نیازهای نوین

زندگی در کلان‌شهرها و ضرورت سفرهای داخل شهری و حتی خارج شهری به دلیل گستردگی آزادراه‌ها، بزرگراه‌ها، افزایش تولیدات خودرو و تمایل افراد به استفاده از خودروی شخصی، باعث شده است تا دولت‌ها و سازمان‌های ذی ربط، بیش از پیش به زیرساخت‌های این نوع حمل و نقل توجه کنند. استقبال از خودروی شخصی همواره آسیب‌های بسیاری هم برای محیط زیست و هم سلامت انسان‌ها به همراه داشته است که از آن‌ها می‌توان به آلودگی هوا و افزایش تصادفات جاده‌ای اشاره کرد. رشد علم و فناوری و ظهور راهکارهای نوین در جهت تسهیل این موارد، می‌تواند به شهروندان برای زندگی بهتر و آسوده تر کمک کند. حذف پرداخت فیزیکی عوارض جاده‌ای در برخی محورهای مواصلاتی و اعمال محدودیت تردد در کلان‌شهرهایی مانند تهران، تحت عنوان طرح ترافیک و طرح کنترل آلودگی هوا، از تمهیداتی است که در راستای امنیت افراد و حفظ محیط زیست صورت گرفته است. برای پرداخت این موارد به صورت الکترونیکی، شهروندان نیاز دارند از اپلیکیشن‌هایی استفاده کنند که زیرساخت‌های پرداختی امن با تجربه کاربری آسان و روان را فراهم کرده اند. مانیار از اپلیکیشن‌هایی است که برای به تحقق پیوستن این هدف، با تولید برنامه‌ای کاربردی، به نیازaهای کاربران در خصوص پرداخت عوارض و عملیات مالی دیگر، پاسخ می‌دهد که در ادامه در خصوص قابلیت‌های این برنامه بیشتر توضیح خواهیم داد.

کیف پول الکترونیک، راهکاری امن و آسان


اپلیکیشن مانیار با ارائه‌ی زیرساخت کیف پول، توانسته است به خوبی به هدف پرداخت امن، جامه‌ی عمل بپوشاند. پرداخت عوارض طرح ترافیک و عوارض جاده‌ای با موجودی کیف پول بدون وارد کردن اطلاعاتی بانکی، به مراتب آسان تر است. کیف پول مانیار با قابلیت افزایش اعتبار می‌تواند به مقدار مورد نظر شما شارژ شده و در عملیات متنوع مالی شما را همراهی نماید. در این روش، امکان در معرض تهدید قرار گرفتن اطلاعات بانکی و موجودی شما وجود ندارد و می‌توانید با خیال راحت، پرداخت‌های روزانه‌ی خود را الکترونیکی نمایید. برای پرداخت عوارض طرح ترافیک، تهرانی‌ها تنها نیاز به وارد کردن پلاک خودروی خود دارند و با ثبت پلاک لیست بدهی شما به همراه مبلغ و تاریخ هرکدام به تفکیک به نمایش در می‌آید. اما این فقط مختص تهرانی‌ها نیست و همه‌ی مردم ایران در اقصی نقاط این کشور با همین روش می‌توانند عوارض جاده‌ای را بدون توقف و بدون ترافیک‌های طولانی و سرسام آور، پرداخت نمایند.

گروه دنگ مانیار، تسهیل‌گر حساب کتاب‌های جمعی

اپلیکیشن مانیار به عنوان اولین شبکه اجتماعی مالی در ایران شناخته می‌شود که در این راستا زیرساخت گفتگو با مخاطبین مانیاری تلفن همراهتان را فراهم کرده است. در این شرایط علاوه بر چت و گفتگو، درخواست و پرداخت وجه هم انجام می‌شود اما این تنها مختص دو فرد نیست و می‌توانید با انتخاب افراد متعدد و ساخت گروه دنگ به طور گروهی، هزینه‌ی شام دیشب را که از قضا شما هم مادرخرج یوده‌اید، وارد کنید تا دوستان شما بدون نیاز به شماره کارت و اطلاعات بانکی تان به کیف پول مانیاری شما، بدهی خود را واریز نمایند.

با موجودی کیف پول چه می‌توان کرد؟

از موجودی کیف پول می‌توانید در مواردی که شما قصد پرداخت وجه به دوستانتان را دارید، استفاده کنید. البته با وجود فراهم شدن امکانات متعدد در مانیار، موجودی کیف پول شما می‌تواند در راستای پرداختی‌های روزمره شما خرج شود. به طور مثال اکثر افراد امروزه نیاز به خرید شارژ و بسته اینترنتی برای سیم‌کارت خود دارند یا تهرانی‌ها برای ورود به مناطق طرح ترافیک ناچار به پرداخت عوارض هستند که این بدهی می‌تواند سریع و آسان ازکیف پول برداشت شود. همچنین در موارد نیاز به پرداخت عوارض آزادراهی نیز، موجودی کیف پول به کارتان می‌آید. در نهایت اگر تمایلی به پرداخت از موجودی کیف پول خود برای موارد یاد شده را نداشتید با ثبت یک شماره شبا می‌توانید درخواست تسویه کنید تا موجودی شما به حساب بانکی‌تان منتقل شود.

راه حل مانیار برای حذف قبوض فیزیکی

صدور قبوض به صورت کاغذی آسیب‌های اقتصادی و زیست محیطی زیادی را به دولت‌ها تحمیل می‌کند. از این رو در سال جاری حذف قبوض فیزیکی به صورت تدریجی در دستور کار سازمان‌های مربوطه قرار گرفت و افراد تنها با دریافت یک پیامک حاوی شناسه پرداخت می‌توانند قبوض خدماتی خود را پرداخت کنند. یکی از روش‌های پرداخت، استفاده از کیف پول مانیار برای این منظور است. البته در صورت دریافت قبوض کاغذی نیز می‌توانید با اسکن بارکد موجود روی قبض، با اپلیکیشن مانیاری پرداخت قبض انجام دهید.

اپلیکیشنی برای همه

با توجه به ویژگی‌های ذکر شده، مانیار می‌تواند پاسخگوی نیازهای قشر وسیعی از جامعه به لحاظ عملیات و دغدغه‌های مالی، باشد. افراد در هر جای ایران با در دست داشتن یک گوشی موبایل فارغ از اینکه سیستم عامل مورد استفاده‌شان اندروید است یا ios  می‌توانند اپلیکیشن را از استورهای معتبری همچون google play ، کافه بازار و iApps   روی دستگاه خود نصب نمایند. همچنین با کلیک روی این لینک می‌توانید به بخش دانلود اپ در سایت مانیار رجوع کرده و از روش‌های معرفی شده برای نصب برنامه استفاده نمایید.

برای دریافت اپلیکیشن مانیار از کافه بازار کلیک کنید

برای دریافت اپلیکیشن مانیار از گوگل پلی کلیک کنید

برای دریافت اپلیکیشن مانیار از اناردونی کلیک کنید

برای دریافت اپلیکیشن مانیار از آی اپس کلیک کنید

 

 

 

 

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *