پاسخی به درخواست نمایندگان برای اتصال اینترنت موبایل؛

وزارت ارتباطات برای اتصال اینترنت موبایل در انتظار مجوز نهادهای امنیتی است

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۸

درخواست مجمع نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای اتصال مجدد اینترنت در حالی مطرح شد که نهادهای امنیتی کشور بر این اعتقاد هستند که در برقراری مجدد اینترنت باید جانب احتیاط را رعایت کرد.

به گزارش وبنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات پیش‌ازاین بارها به‌صراحت اعلام کرده بود که قطع اینترنت صدمات جبران‌ناپذیری به اقتصاد و به‌ویژه اقتصاد نوپای دیجیتال کشور وارد می‌کند و از این‌رو از نگاه وزیر ارتباطات مطالبه امروز مجمع نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی برای اتصال مجدد اینترنت موبایل به‌جا و دقیق است.

آذری جهرمی شخصاً در وزارت ارتباطات، دولت و در مذاکرات متعدد با نهادهای امنیتی پیگیر برقراری مجدد ارتباطات بوده و هست و این روزها را بی‌شک یکی از سخت‌ترین و طاقت‌فرساترین روزها برای مجموعه وزارت ارتباطات و صدالبته بیش از آن برای مردم عزیز ایران می‌داند.

اما نهادهای امنیتی کشور به‌عنوان مسئولین حفظ نظم و امنیت معتقدند در برقراری مجدد ارتباطات باید جانب احتیاط را رعایت کرد و بر این اساس تاکنون شورای امنیت کشور مجوز برقراری کامل ارتباطات را به اپراتورها ابلاغ نکرده است و قطع به‌یقین به‌محض دریافت مجوز از شورای امنیت کشور ارتباطات در اسرع وقت به شرایط قبل بازگردانده خواهد شد.


گفتنی است صبح امروز ۳۰ نفر از مجمع نمایندگان تهران در نامه‌ای به آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خواستار اتصال مجدد اینترنت موبایل شدند.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *