مدیر روابط عمومی دیجی کالا در گفتگو با وبنا مطرح کرد؛

قطع اینترنت دیجی کالا را در لجستیک، پرداخت و ارتباط با مشتریان با مشکل مواجه کرد

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۸

افزایش قیمت بنزین و به تبع آن افزایش قیمت کالا ۴ درصد از تنوع کالای دیجی کالا کم کرد.

امیر حسن موسوی، مدیر روابط عمومی دیجی کالا در گفتگو با وبنا در رابطه با مشکلاتی که قطع اینترنت و شرایط خاص کشور در هفته گذشته برای دیجی کالا به وجود آورد، توضیح داد.

مدیر روابط عمومی دیجی کالا با بیان اینکه مشکلات دیجی کالا در هفته گذشته مختص قطع اینترنت نبود، گفت: «در هفته گذشته برف و باران و وضعیت بد جوی در تهران از یک سو و اعتراضات و از سوی دیگر از کار افتادن پمپ بنزین ها در شهرهایی مانند شیراز بخش لجستیک و ارسال کالای دیجی کالا را با مشکل مواجه کرده بود.»


موسوی ادامه داد: «از سوی دیگر از کار افتادن درگاه های پرداخت اینترنتی ذر دو روز اول قطع اینترنت پراخت آنلاین را برای برخی مشتریان دیجی کالا ناممکن کرده بود. به طوری که به مشتریان پیشنهاد می دادین در محل پرداخت کنند. همچنین در مواردی که نیاز به بازگشت پول مشتری بود به دلیل مشکلات درگاه های پرداخت اینترنتی با مشکل مواجه بودیم.»

مدیر روابط عمومی دیجی کالا با اشاره به نبود دسترسی به شبکه های اجتماعی گفت: «به دلیل قطع اینترنت و دسترسی به شبکه های اجتماعی بخش بزرگی از ارتباط دیجی کالا با مشتریان قطع بود. مرکز پردازش دانش دیجی کالا در شهرک قدس قراردارد که در آن جا اینترنت قطع بود و به این دلیل اختلال هایی نیز در ارسال سفارشات دیجی کالا به وجود آمده بود.»

موسوی ادامه داد: «زیرساخت های حیاتی دیجی کالا داخل کشور قرار دارد و این جهت دچار مشکل خاصی نشدیم ولی برای مثال برای اراتباطات درون سازمانی از برخی ابزارهای گوگل استفاده می کردیم که با نبود دسترسی به اینترنت دیگر میسر نبود. همچنین با قطع دسترسی به گوگل امکان پایش پارامترهای وبسایت و استفاده از ابزارهای اندازه گیری وجود نداشت.»

مدیر روابط عمومی دیجی کالا با بیان اینکه با قطع دسترسی به شبکه های اجتماعی و سایت های خارجی ترافیک آن ها به سایت های داخلی منتقل شد، گفت: «با قطع اینترنت بین الملل بازدید دیجی کالا با افزایش مواجه شد.»

او با اشاره به بیانیه دیجی کالا در رابطه با مقابله دیجی کالا با افزایش قیمت کالا پس از افزایش قیمت بنزین گفت: «دیجی کالا برای کنترل قیمت کالا برای کالاهای مختلف سقف قیمت در نظر گرفته است تا فروشندگان اجازه فروش کالا با قیمت بیشتر از آن را نداشته باشند. به این دلیل ۸۳هزار کالا از مجموع ۱.۷ میلیون کالای دیجی کالا دیگر امکان ارائه در دیجی کالا ندارند. به این ترتیب فروش ۴ درصد از کالاها در دیجی کالا غیرفعال شده است.»

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *