معاون شهردار تهران مطرح کرد:

تاکسی‌های اینترنتی از ابتدای مهر تحت نظارت شهرداری

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸

خبر نظارت شهرداری بر تاکسی‌های آنلاین از ابتدای مهر ۹۸ در حالی منتشر شده که چیزی تا جلسه دوم رسیدگی دادگاه به شکایت معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی در رابطه با مجوز تاکسی‌های آنلاین باقی نمانده است.

محسن پورسید آقایی معاون شهردار تهران به خبرگزاری فارس گفته است: «دستورالعلم نظارت بر تاکسی‌های آنلاین با هماهنگی وزارت کشور تهیه و بزودی اجرایی خواهد شد. این دستورالعمل احتمالاً تا پایان هفته جاری در سراسر کشور ابلاغ می‌شود و بر همین اساس، تا پایان تابستان و از ابتدای مهر تمام تاکسی‌های اینترنتی تحت نظارت شهرداری قرار می‌گیرند.»

ژوبین علاقبند، مدیرعامل اسنپ در تاریخ ۲۰ تیر ۹۸ در گفتگو با وبنا از نوشتن دستورالعمل نظارت بر تاکسی‌های آنلاین با همکاری وزارت کشور خبر داد و گفت: «ما با نظارت مخالف نیستیم و این نظارت از سوی وزارت کشور انجام می‌شود. اختلاف ما بر سر این است که ما مجوز خود را از اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی گرفته ایم و احتیاجی به مجوز دیگری نداریم ولی طرف مقابل اصرار دارد که باید از ما هم مجوز دریافت کنید. این موضوع مغایر نظر دولت مبنی بر تسهیل فضای کسب و کار و مجوز و مقررات زدایی است.»


رضا الفت نسب، سخنگوی اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی نیز در تاریخ ۸ مرداد ۹۸ از عدم همکاری وزارت کشور برای نوشتن دستورالعمل نظارت بر تاکسی های آنلاین خبر داد.

مطالب مرتبط:

شهرداری و وزارت کشور می‌خواهند میوه رسیده تاکسی‌های آنلاین را بچینند

معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران خواهان ابطال مجوز تاکسی‌های آنلاین است

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *