معرفی کاندیدهای یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران؛

ارائه راهکارهای یکپارچه اینترنت اشیا با فناوری هسته IoT لینکپ

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸
هسته IoT لینکپ

لینکپ ارایه‌دهنده نسل جدید سرویس‌های هوشمندسازی مبتنی بر اینترنت اشیا (IoT) است. سازمان‌ها، کسب‌وکارها و افراد می‌توانند سرویس‌های مد نظر خود را از «مارکت لینکپ» انتخاب کرده و آن‌ها را به صورت یکپارچه و بر بستر فناوری « هسته IoT لینکپ » (Linkap IoT Core) دریافت کنند.

اینترنت اشیاء حوزه‌های متنوع و وسیعی را در برمی‌گیرد. در این میان همان‌طور که اشاره شد تمرکز لینکپ بر ارایه راهکارهای هوشمندسازی محیطی است که در ساختمان‌ها و مجتمع‌های تجاری، اداری، صنعتی و مسکونی استفاده می‌شوند.

از سوی دیگر فناوری « هسته IoT لینکپ » با پشتیبانی از پروتکل‌های متنوع، ابزارهای جمع‌آوری و تحلیل داده و امنیت و پایداری بالا، قابلیت بکارگیری در پروژه‌های عظیم ملی همچون هوشمندسازی شهرها را نیز داراست.


یکی از کاربردهای اصلی اینترنت اشیا در زمینه هوشمندسازی ساختمان است.

لینکپ با پشتیبانی از تجهیزات متنوع کمپانی‌هایی از سرتاسر دنیا، نقش پلتفرم جامع ساختمان هوشمند و خانه هوشمند شما را بر عهده می‌گیرد.

کاربران می توانند ابتدا سرویس‌های مورد نیاز خود را از مارکت لینکپ انتخاب کنند تا پشتیبانان لینکپ برای مشاوره و تکمیل فرآیند با آن ها تماس بگیرند.
تجهیزات تهیه شده به سادگی و در عرض چند ساعت در محیط نصب و راه‌اندازی می‌شوند و کاربران را قادر می سازند تا سرویس‌های ساختمان هوشمند و خانه هوشمند خود را از طریق نرم‌افزار یکپارچه لینکپ به سادگی مدیریت کنند، نمودارهای تحلیل داده آن‌ها را ببینند و سناریوهای مختلفی برای خانه و دفتر کار خود تعریف کنند.

گفتنی است «لینکپ» در سال ۹۷ کاندید بهترین وبسایت یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران در گروه تامین کنندگان اینترنت و زیرساخت

بود. افزون بر این در سال ۹۹ نیز لینکپ کاندیدای سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران در گروه تامین کنندگان اینترنت و زیرساخت بود.

 در سال ۹۸ اخبار خود را در وبنا منتشر کنید / راه های ارسال خبر به وبنا

سایر وبسایت‌های معرفی شده در وبنا:

مطالعه مقالات فارسی در موتور جستجوی علمی علم نت

حجرک؛ ارائه دهنده محصولات غذایی و بهداشتی خارجی

راه‌اندازی پلتفرم اینفلوئنسر مارکتینگ دیما سوشال

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *