معرفی وبسایت؛

فروش آنلاین آبمیوه های کلدپرس در بوفه سبز

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷

بوفه سبز به فروش آنلاین آبمیوه های طبیعی می پردازد.

بوفه سبز روزانه و بنا به سفارش مشتریان خود با کیفیت ترین میوه ها و سبزیجات دستچین شده را خریداری کرده، با بهترین روشهای روز شستشو و ضد عفونی کرده و آبمیوه های کلد پرس تازه را با بالاترین کیفیت، با طعمهای متنوع و با ارزش غذایی بیشمار تولید و در اختیار کاربران قرار می دهد.

کلدپرس روش جدید تولید آبمیوه است که سبب ماندگاری بیشتر آبمیوه، جذب آسان و بیشتر مواد مغزی و به حداقل رسیدن واکنش اکسیداسیون در آبمیوه می شود.


عصاره های بوفه سبز در قالب دسته های ساده، اکسیرها، پرفایده ها و سبزها تقسیم بندی شده اند.

بسته های پاکسازی بوفه سبز با توجه و تمرکز روی میوه و سبزیجاتی که خاصیت سم زدایی و پاکسازی دارند انتخاب و طراحی شده اند. این بسته ها سرشار از مواد ریز مغذی گیاهی هستند که هر کدام دارای ارزش غذایی متفاوتی است که مایحتاج بدن را تامین و به پاکسازی و سم زدایی بدن کمک می کنند.

این فروشگاه آنلاین این امکان را برای کاربرانی که به سلامتی خود اهمیت می دهند فراهم کرده است تا هفته ای ۳ بار نوشیدنی مورد علاقه خود را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرند.

 

 

 

یک دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است

  1. با سلام و تشکر من چندین بار از محصولاتتون استفاده کردم خیلی خوب بودن گرچه ممکنه ذایقه ها متفاوت باشن و همه پسند نباشه ولی من دوست داشتم ضمن اینکه میخواستم بگم من تمام بطریهای شما رو نگه داشتم میخواستم پیشنهاد بدم اینا رو بهتون برگردونم واقعا هم طبیعت رو خراب نمیکنیم هم شما دوباره استفاده میکنین

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *