وبینار «طراحی برنامه بازاریابی» جمعه ۲۶ مرداد ۹۷ برگزار می شود
در تحقیقی که در یکی از سایتهای ایرانی با موضوع اینکه چرا کسب و کارهای ایرانی با کاهش فروش مواجهند، انجام شد، مشخص شد که مهمترین دلیل آن نداشتن برنامه مناسب بازاریابی است.
در این وبینار تهیه اندازه بازار محصولات و خدمات، ممیزی بازاریابی، تعریف ماموریت و چشم اندازها و ارزش ها و مطالبی که در سرفصل های وبینار نوشته شده اند مورد بررسی قرار خواهند گرفت.
مدیران و صاحبان کسب و کارها و کارآفرینها، مدیران و صاحبان استارتاپها و دانشجویان رشته مدیریت بازرگانی محاطبان این وبینار هستند.
سرفصل های این وبینار عبارتند از:
- تهیه اندازه بازار محصولات و خدمات
- ممیزی بازاریابی
- تعریف ماموریت و چشم اندازها و ارزش ها
- تهیه جدول SWOT-IFE-EFE-CPM
- تعیین استراتژی ها (استراتژی تهاجمی .استراتژی تدافعی و…)
- تعیین اهداف بلند مدت و کوتاه مدت
- تهیه Action Plan
- روشهای تهیه بودجه بازاریابی