۱۶ اسفندماه، گردهمایی برترین مترجمان در جشن سالانه ترجمیک

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶

جشن سالانه گروه ترجمه تخصصی ترجمیک، روز چهارشنبه ۱۶ اسفندماه ۱۳۹۶ برگزار خواهد شد.

در سالروز میلاد مبارک حضرت فاطمه زهرا (س) جمعی از بهترین مترجمان همکار با ترجمیک، طی مراسمی در محل دانشگاه صنعتی شریف گردهم می‌آیند تا در خصوص فعالیت‌های یک سال گذشته تبادل نظر کنند.

اهداف جشن

مطابق برنامه اعلام شده برای این گردهمایی، بررسی روند توسعه و تجربیات به دست آمده در سال ۹۶، همفکری مترجمان و مدیران ترجمیک در جهت تهیه نقشه‌ی راه سال آینده برای فعالیت بهینه و موثر در صنعت ترجمه تخصصی و ویرایش و معرفی طرح‌های توسعه ترجمیک در سال ۹۷، از مهمترین اهداف این جشن است. طبق گفته عباس کوثری مهر، دبیر جشن سالانه ترجمیک، تقدیر از مترجمان برگزیده و ارائه کارگاه‌های آموزشی نیز از برنامه‌های جنبی این گردهمایی خواهد بود.


آشنایی با ترجمیک

گروه ترجمه تخصصی ترجمیک، توسط جمعی از دانشجویان دانشگاه شریف تاسیس شده و در حال حاضر از خدمات مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف استفاده می‌کند. کادر مترجمان ترجمیک، شامل بیش از ۱۰۰۰ مترجم متخصص است که نیمی از آنان، عضو هیئت علمی دانشگاه‌ها و فارغ‌التحصیلان مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد هستند.

خدمات

مهم‌ترین خدمات ارائه شده از سوی ترجمیک، ترجمه کتاب، ترجمه مقاله، ترجمه متون تخصصی و همچنین ویرایش تخصصی مقالات و متون فارسی و انگلیسی است. ترجمیک، در کنار ترجمه متون انگلیسی خدمات ترجمه خود را در زبان‌های دیگر از قبیل عربی، فرانسوی، آلمانی و چینی نیز ارائه می‌کند.

ویژگی‌ها

از میان ویژگی‌های متمایزکننده ترجمیک می‌توان به سیاست شفافیت قیمت، گارانتی دائمی سفارشات و تحویل بخش به بخش اشاره کرد که رضایت مشتریان را به دنبال داشته است.

به منظور دریافت اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات به وبسایت ترجمیک مراجعه نمایید.

۲ دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *