مشخص شدن دلیل شکایت تپسی از اسنپ

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶

در حالیکه اعضای شورای رقابت دیروز به پرونده شکایت تپسی از اسنپ ورود کرده‌اند، دلیل این شکایت مشخص شد.

براساس پیگیری‌های خبرنگار تسنیم، گویا دلیل این شکایت محدود کردن رانندگان از استفاده انحصاری خدمات اسنپ است. براساس ادعای تپسی ظاهرا شرکت رقیبش به رانندگان این اجازه را نمی‌دهد که به صورت دلخواه اقدام به استفاده از سرویس‌های تاکسی آنلاین کنند.

ظاهرا این کار به واسطه دسترسی به گوشی رانندگان و مشاهده اپلیکیشن‌های نصب شده روی گوشی آنان صورت می‌گیرد. بنابراین رانندگانی که بخواهند به صورت هم‌زمان از چند اپلیکیشن تاکسی آنلاین استفاده کنند باید حداقل دو گوشی داشته باشند.


شورای رقابت که وظیقه برقرار کردن شرایط رقابتی در بازار اقتصادی کشور را دارد، در حال حاضر به بررسی این پرونده ورود کرده و باید منتظر نتیجه تصمیمات بود.

یک دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است

  1. چقدر از این کلمات میشه متنفر بود: دست زیاد نشه، فقط برای ما باشه، ما اولین باشیم، نزاریم کسی بیاد توی این بازار. انحصارش فقط با ما باشه.
    فکر میکنم اولین گام برای توسعه اقتصادی اتفاقا از بین بردن این خرده فرهنگ مضر در کسب و کارهاست و بعدش میشه نشست و در مورد توسعه سیاسی و اقتصادی و بازار و بورس و واردات و این چیزا حرف زد.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *