ادسنسور بستری برای تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶

ادسنسور اولین بستر تبلیغات تاثیرگذار در شبکه‌های اجتماعی است که با تجربه بسترهای هوشمند تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی مانند تبلیغات در تلگرام و اینستاگرام و همچنین ارتباطات خوب با چهره‌های مطرح، اینفلوئنسر مارکتینگ را بصورت تخصصی و هوشمند در ایران اجرا می‌کند.

خدمات

امکان درج تبلیغات در کانال‌های تلگرام، صفحات اینستاگرام، تبلیغات از طریق افراد تاثیرگذار در اینستاگرام و مدیریت شبکه‌های اجتماعی از طریق پنل کاربری ادسنسور از جمله خدمات آن به شمار می‌رود.

ویژگی‌ها

از ویژگی‌های ادسنسور می‌توان به وجود دسته‌بندی‌های موضوعی جهت هدف قراردادن مخاطبان انواع کسب‌وکار، ارایه مشاوره پیش از شروع و در حین تبلیغات توسط مشاوران متخصص و با تجربه، امکان گزارش‌گیری و بهینه‌سازی کمپین تبلیغاتی، واسطه نبودن در انجام پروژه‌ها و اجرای مستقیم اشاره نمود.


داستان راه‌اندازی

همزمان با امکان ایجاد کانال توسط تلگرام در مهرماه ۱۳۹۴، فعالیت ادسنسور با تلاش سروش نادری و احمد محمدرضایی و با برند اولیه بازدیدفا به عنوان اولین مرجع معرفی و تبلیغ در کانال‌های تلگرام آغاز شد و پس از جمع‌آوری بانک اطلاعاتی از کانال‌های مختلف تلگرام و پیج‌های اینستاگرام و ارتباط خوب با ادمین‌ها، تصمیم به ساخت برندی با نام ادسنسور گرفتند. همچنین اجرای بیش از ۱۲۰۰ کمپین تبلیغاتی، همکاری با بیش از ۵۰ برند برتر ایرانی و همکاری با بیش از ۸۰۰۰ ناشر شبکه اجتماعی از جمله دستاوردهای ادسنسور هستند.

به منظور دریافت اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات به وبسایت ادسنسور مراجعه نمایید.

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *