مدیریت بهینه کسب‌وکار با کمک سرویس ابری اورست

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶

سرویس ابری اورست، یک SaaS (نرم افزار به عنوان سرویس) امن و یکپارچه از نرم‌افزارهای شیرپوینت ،مایکروسافت CRM و اکسچنج است. با استفاده از سرویس ابری اورست بدون نیاز به فارسی‌ساز، سرور، نصب و راه‌اندازی و پشتیبانی می‌توانید در هفت روز هفته و در ۲۴ ساعت شبانه روز از نرم‌افزار مورد نظر خود با کمترین هزینه استفاده نمایید.

کاربردهای اورست

با استفاده از سرویس ابری اورست می‌توانید با انجام برخی کارها و مدیریت آن، بخش زیادی از نیازهای شرکت و سازمان خود را مرتفع سازید. به عنوان مثال می‌توانید نرم‌افزار CRM آنلاین با استفاده از مایکروسافت CRM، نرم‌افزار مدیریت مستندات و آرشیو با استفاده از شیرپوینت، پنل ارسال و دریافت ایمیل حرفه‌ای با استفاده از اکسچنج و مواردی از این قبیل داشته باشید.

اورست برای چه کسب و کارهایی استفاده می‌شود

کسب‌وکارهای چابک مانند آژانس‌های مسافرتی، رستوران‌ها، شرکت‌های مهندسی، شرکت‌های بازرگانی و… از جمله مخاطبان این سرویس هستند.


سرویس جدید اورست

یکی از سرویس هایی که به تازگی به کلود اورست اضافه شده است فروشگاه اینترنتی است که بر پایه یکی از بهترین اسکریپت‌های فروشگاهی به نام nopcommerce ایجاد شده است که در ادامه در خصوص یکپارچکی فروشگاه اینترنتی و نرم افزار CRM مایکروسافت صجبت می‌کنیم.

SSO:

Single Sign On یا احراز هویت یکپارچه هدفی است که در تمام سرویس‌های کلود اورست دنبال می‌شود. به این صورت که برای استفاده از سرویس‌های مختلف اورست فقط یک شناسه کاربری و پسورد نیاز است. به عنوان مثال نام کاربری کارشناس فروش مجموعه‌ای ahmadi@example.com است. مدیر این مجموعه میزان دسترسی یا عدم دسترسی کاربر را در سرویس‌های مختلف تعریف می‌کند. مثلا این کاربر اجازه دسترسی به نرم افزار CRM را دارد و همچنین می‌تواند در فروشگاه آنلاین آن نیز فعالیت کند. بعد از تعریف دسترسی‌ها توسط مدیر، کاربر احمدی می‌تواند با نام کاربری ahmadi@example.com و پسورد خودش به نرم افزار CRM و همچنین به فروشگاه لاگین کند و دیگر نیازی به حفظ کردن پسوردهای مختلف نخواهد داشت. همچنین با غیر فعال کردن این کاربر از طریق پنل ادمین می‌توان به سادگی دسترسی او را به همه سرویس‌ها به صورت هم‌زمان مسدود کرد. SSO روشی است که تقریبا همه سرویس‌دهندگان بزرگ مانند مایکروسافت و گوگل نیز آن را دنبال می‌کنند.

بانک اطلاعات مشتریان متمرکز:

لینک بین فروشگاه اینترنتی و نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری در اورست باعث می‌شود تا هر مشتری جدید که در فروشگاه ثبت‌نام کند به صورت خودکار به لیست مشتریان در نرم افزار CRM اضافه شود. و نتیجه آن داشتن یک پایگاه مرکزی از اطلاعات مشتریان است که برای گزارش گیری بسیار مفید و موثر خواهد بود.

ثبت سفارش آنلاین:

با اتصال یک فروشگاه اینترنتی به نرم افزار CRM مشتریان آن فروشگاه قادر خواهند بود که به صورت آنلاین سفارشات خود را ثبت کنند. کافی است وارد فروشگاه اینترنتی شوند و محصولات و خدمات مورد نظرشان را به سبد خرید اضافه کنند و سفارش خود را تایید کنند. سیستم به صورت خودکار یک پیش‌فاکتور در سی‌آر ام برای این مشتری ایجاد می‌کند و هشدار لازم را به تیم فروش برای ادامه پیگیری می‌دهد.

محصولات و قیمت های یکپارچه:

از طریق یکپارچگی بین CRM و فروشگاه آنلاین محصولات و قیمت‌های آنها در سی‌آر ام تعریف شده و به صورت خودکار به فروشگاه ارسال می‌شوند. به این ترتیب مدیران فروشگاه‌ها هر تغییری که روی قیمت‌ها و یا محصولات در سی‌آر ام اعمال کنند به صورت خودکار در فروشگاه اعمال می‌شود.

به منظور دریافت اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات به وبسایت اورست مراجعه نمایید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *