رادیو سرنا، رادیو اینترنتی فرهنگ و هنر

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۶

رادیو سرنا به عنوان یک رادیو اینترنتی در فروردین‌ماه ۱۳۹۴ فعالیت خود را جهت تولید محتوای صوتی در حوزه‌های فرهنگی و هنری با حمایت مرکز مدیریت رسانه فراهنگ آغاز کرد و در ابتدا با نیروی انسانی کمی به فعالیت خود ادامه داد و رفته رفته تعداد اعضای این تیم افزایش پیدا کرد.

خدمات

رادیو سرنا سرآغاز فعالیتی نوین در حوزه سرگرمی است و با دسته‌بندی‌های متنوعی که از موسیقی‌های مختلف ایجاد کرده است، به صورت مرتب و زمان‌بندی شده و همچنین برنامه‌های متغیر دیگری را با توجه به مناسبت‌های گوناگون به گوش مخاطبان خود می‌رساند. امکان دیگری در این وبسایت به نام صدای شما فراهم شده است تا علاقمندان بتوانند صدای خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.

مخاطبان

مخاطبان این رادیو طیف وسیعی از متخصصان، کارشناسان، فعالان و علاقمندان به مباحث حوزه فرهنگ و هنر از سراسر ایران و خارج از مرزهای کشور تشکیل می‌دهند.


برای دریافت اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات به وبسایت رادیو سرنا مراجعه نمایید و یا نرم‌افزار اندروید آن را دانلود نمایید. همچنین می‌توانید رادیو سرنا را از طریق صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال کنید.

وبسایت رادیو سرنا در گروه رادیو اینترنتی و پادکست به انتخاب داوران در نهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران به عنوان برترین وبسایت معرفی شد.

 

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *