کارگاه آنلاین تاکتیک‌های مدیریت زمان بر اساس تیپ شخصیتی امروز برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۶

کارگاه آنلاین تاکتیک‌های مدیریت زمان بر اساس تیپ شخصیتی سه‌شنبه ۹ و چهارشنبه ۱۰ خردادماه به میزبانی فرانش و سخنرانی مهندس مهدی زارعی مدرس استراتژی‌های ذهنی، شخصیت‌شناسی، مهارت‌های ارتباطی و مدیر مجموعه ماشین زمان برگزار می‌شود.

توضیحات

کمتر آدم موفقی را می‌توانید پیدا کنید که با چگونگی مدیریت زمان آشنا نباشد. نحوه بهره‌گیری از زمان در دنیای امروز اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد چرا که در حال حاضر هر کاری باید در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود و رقابت بر سر کیفیت به اوج خود رسیده است. ضمن اینکه اکثر ما می‌دانیم که کارها را چگونه باید انجام دهیم اما نمی‌دانیم که هر فعالیتی را چه زمان باید شروع و چه موقع باید به پایان برسانیم.

شاید بزرگ‌ترین کلید برای رسیدن به پیشرفت‌های شغلی و مالی درکنار داشتن یک زندگی آرام در برخورداری از همین دانش مدیریت زمان خلاصه شود. برای بررسی دقیق‌تر این مساله، فرانش با همکاری مجموعه ماشین زمان و مهندس زارعی این کارگاه را برنامه‌ریزی کرده است.


باید در نظر بگیریم که شخصیت‌ هر شخص ویژگی‌های خاص دارد که باعث می‌شود شیوه استفاده از مدیریت زمان برای تیپ‌های شخصیتی گوناگون متفاوت باشد. به همین دلیل در این کارگاه آنلاین، مدیریت زمان با تمرکز بر تیپ‌های شخصیتی بررسی می‌شود.

به منظور تهیه بلیط به وبسایت ایوند مراجعه نمایید.

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *