نظرات دیگران در مورد محصولات و کسب و کارهای مختلف را در اوستا دنبال کنید

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۶

اوستا یک شبکه اجتماعی است که به منظور اشتراک‌گذاری نظر و امتیاز افراد درباره محصولات و کسب و کارهای مختلفی از جمله رستوران‌ها و فروشگاه‌های آنلاین و آفلاین در حوزه خدمات تا کتاب، فیلم، کالاهای دیجیتال و… در حوزه محصولات، راه‌اندازی شده است.

خدمات

در اوستا ۱۸ دسته‌بندی اصلی وجود دارد که با انتخاب آنها، مطالب فید کاربران شخصی سازی خواهند شد و نظرات مرتبط با دسته‌بندی‌های انتخاب شده به کاربر نمایش داده می‌شود. از دسته‌بندی‌های موجود می‌توان به شکم گردی، بازی و سرگرمی، فیلم و تئاتر، کالای دیجیتال، نرم افزار، موسیقی، پوشاک و مد، آموزشی و… اشاره کرد.
کسب و کارها نیز می‌توانند از طریق پنل کسب و کار اوستا، اعتبار خود را مدیریت کنند، با مشتریان خود در ارتباط باشند و از سایر قابلیت‌های اوستا برای کسب و کار خود استفاده کنند.

چرا نظرات در اوستا به اشتراک گذاشته می‌شود

اشتراک گذاری نظرات، جنبه‌های مختلفی از جمله آشنایی با افراد هم‌سلیقه و ارتباط با آنها، جلوگیری از تجربه کردن مجدد برخی تجربیات بد از خرید یک محصول، حمایت از محصولات و خدمات با کیفیت، معرفی خود به دیگران و برخورداری از امتیازات و تخفیفات ویژه را در برمی‌گیرد.


به منظور استفاده از خدمات به وبسایت اوستا مراجعه نمایید و یا نرم‌افزار اندروید و نرم‌افزار iOS آن را دانلود کنید. همچنین می‌توانید اوستا را از طریق صفحه اینستاگرام آن دنبال کنید.

وبسایت اوستا در گروه نقد و بررسی کالا و خدمات به انتخاب داوران در نهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران به عنوان برترین وبسایت معرفی شد.

 

 

یک دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است

  1. خیلی برنامه خوبی بود اما حیف ک دیگه از دسترس خارج شده. فکر کنم سرور هاشو غیر فعال کردن.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *