ثبت‌نام نهایی بیست و سومین نمایشگاه الکامپ آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۶
به گزارش روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، به اطلاع متقاضیان علاقمند به حضور در نمایشگاه الکامپ بیست و سوم که مرحله پیش ثبت‌نام را پیرو اطلاعیه اخیر انجام داده‎اند، میرساند از دیروز اول خردادماه ثبت‌نام و جانمایی قطعی آغاز شده است.
تایید پیش ثبت‌نام شرکت‌ها از روز اول خردادماه با توجه به اولویت زمان پیش ثبت‌نام و زمینه فعالیت مرتبط با نمایشگاه آغاز و از طریق ایمیل به شرکت‌ها اطلاع رسانی می‌شود.
طبق روال سال‌های گذشته متقاضیانی که فضایی بیش از ۶۰ متر مربع را در مرحله پیش ثبت‌نام درخواست کرده‌اند، در صورت تایید ستاد برگزاری با متراژ و حضور شرکت متقاضی با توجه به زمینه فعالیت آن شرکت، جهت جانمایی حضوری دعوت خواهند شد تا نسبت به جانمایی قطعی اقدام شود.
متقاضیانی که در مرحله پیش ثبت‌نام فضایی کمتر از ۶۰ متر مربع را ثبت کرده‌اند، بر اساس الویت زمانی پیش ثبت‌نام، ایمیل فعال شده و باید ضمن مراجعه به سایت الکامپ نسبت به ارسال مدارک، درخواست متراژ تایید شده از سوی ستاد و پرداخت هزینه غرفه اقدام کنند. این شرکتها با توجه به اولویت زمان پرداخت هزینه از سوی ستاد برگزاری جانمایی خواهند شد.
تمامی شرکت‌های متقاضی، باید ۷۲ ساعت پس از آنکه ایمیل آنها فعال شد، نسبت به واریز وجه طبق پیش فاکتوری که از طریق سایت الکامپ قابل مشاهده است اقدام کنند. در غیر این صورت ثبت‌نام آن‌ها لغو تلقی می‌شود و سایر متقاضیانی که در لیست رزرو قرار دارند، فعال خواهند شد.
بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ ۲۰۱۷) ۳۰ تیرماه تا ۲ مردادماه توسط سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، در محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *