دعوت از شرکت‌های فناور عضو پارک فناوری برای حضور در اینوتکس

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۶

به گزارش سازمان فناوری اطلاعات ایران نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری اینوتکس با همت پارک فناوری پردیس، معاونت علمی و فناوری و با پشتیبانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از تاریخ ۲ تا ۵ خردادماه (۲۳ تا ۲۶ ماه May سال ۲۰۱۷ میلادی) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

اینوتکس مجمعی از فناوران، صنعتگران، دانشمندان، همچنین بازرگانانی است که علاوه بر معرفی خود در این بستر می‌توانند اطلاعات لازم از آخرین پیشرفت‌هاى صنعتی، دستاوردهاى پژوهش علمى و ایده‌هاى اقتصادى تکنولوژیکی در کشورهای پیشرو فناوری در جهان را به‌دست آورند.
هدف اصلی این نمایشگاه، زمینه‌سازی برای تبادل فناوری بین شرکت‌های فناور ایرانی و خارجی است از این رو ابزارهای مختلفی برای مذاکرات بین شرکت‌ها و تعریفف همکاری میان آنها به کار گرفته می‌شود، به گونه‌ای که در نمایشگاه سال گذشته (اینوتکس ۲۰۱۶)، تعداد ۸۲ شرکت خارجی و ۹۲ شرکت داخلی حضور داشتند و با برگزاری ۱۵۰ جلسه مذاکره بین شرکت‌ها، ۶۶ تفاهم‌نامه همکاری میان شرکت‌ها منعقد شد که تاکنون ۸ قرارداد با ارزش حدودی ۲۰ میلیون دلار به امضا رسیده است.

این رویداد با هدف تعریف همکاری‌های بین‌المللی فناوری و تجاری، صادرات فناوری و محصول، ارتقای توان فناورانه شرکت‌های ایرانی، افزایش توان رقابتی شرکت‌های ایرانی در عرصه بین‌المللی و تسهیل فرآیند انتقال فناوری، به‌عنوان یک پروژه بین‌المللی در نظر دارد با برنامه‌ریزی‌ منسجم به بزرگترین رویداد تبادل فناوری منطقه تبدیل شود.


پارک فناوری پردیس و شرکت‌های فناور این مجموعه هم به‌عنوان یکی از مهمترین محورهای اصلی نمایشگاه اینوتکس به شمار می‌آیند که مجموعه پارک در نظر دارد با زمینه‌سازی و حمایت، روابط بین‌المللی شرکت‌های عضو پارک را توسعه دهد.
از این رو از شرکت‌هایی که دارای آمادگی تبادل فناوری هستند دعوت به عمل می‌آید تا با اخذ غرفه و حضور در نمایشگاه اینوتکس، دستاوردهای خود را ارائه کرده و ازز خدمات تبادل فناوری مرکز فن بازار و نیز تسهیلات حمایتی برای انتقال فناوری در نمایشگاه بهره‌مند شوند.

مهلت ثبت نام در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۱۷ که به همت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و توسط معاونت علمی پارک فناوری پردیس، از دوم تا پنجم خردادماه ۹۶ در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود تا ۱۰ اردیبهشت ماه خواهد بود.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *