مپگرد، راهنمای جامع گردشگری ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۶

مپگرد وبسایتی جامع در زمینه گردشگری است که قصد دارد به صورت کاملا کاربردی، علاقمندان را با جاذبه‌های گردشگری، آداب و رسوم، جشنواره‌ها، غذاهای محلی و… شهرهای ایران و جهان آشنا کند، تا بتوانند تجربه جدیدی از سفر داشته باشند.

در مپگرد سعی شده تمامی مطالب به صورت اختصاصی و بر اساس تجربه‌های شخصی علاقمندان به سفر نوشته شود و با اطلاعات کاملی که در اختیار شما قرارمی‌دهد، می‎‌توانید برای سفر خود، برنامه‌ریزی دقیقی از زمان و هزینه داشته باشید. همجنین در مپگرد امکان مشاهده مقصد سفر به صورت مجازی فراهم شده است تا هیچ تجربه هیجان انگیزی را از دست ندهید.

شما می‌توانید اطلاعات کامل گردشگری از جمله نکات مهم سفر، محاسبه هزینه‌ها، بهترین زمان بازدید و… را در وبسایت مپگرد بخوانید، با جاذبه‌های دیدنی ایران و جهان در کانال تلگرام آن آشنا شوید و برای کشف مناظر هیجان انگیز ایران و جهان به صفحه اینستاگرام مپگرد بپیوندید.


۲ دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است

  1. با سلام
    یکی از روشهای مدیریت سفر داشتن برنامه سفر که بنا نیازهای مسافر میتونه تهیه و اجرا بشه در سفرهای داخلی و ایرانگردی چندین وب سایت هستند که در این امر مسافران را یاری میکنند پیشنهاد میکنم به سایت ایرانپلنر و ایزی کیش سری بزنید

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *