دیجی کالا مگ، رسانه‌ آنلاین برای علاقمندان به فناوری روز

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۶

دیجی‌کالا مگ یک رسانه‌ آنلاین با موضوع فناوری است که در تابستان سال ۱۳۹۴ توسط وب‌سایت دیجی‌کالا ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، محصولات دیجیتال و بازی‌های کامپیوتری، در دیجی‌کالا مگ دور هم آمدند تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه را در اختیار کاربران قرار دهند.

دیجی‌کالا مگ از دل دیجی‌کالا است و از فناوری‌های پیش رو می‌گوید، از دانش فراسوی امروز و سرگرمی‌هایی که می‌تواند سبک زندگی آینده‌ ما را بسازد. آینده‌ای که در آن گجت‌های عجیب‌و‌غریب، خودروهای بدون راننده و پرینترهای سه‌بعدی به بخشی از سبک زندگی ما تبدیل شده‌اند. فردایی که در آن فضا دیگر آن‌قدر دور نیست و سرگرمی‌های آدم‌ها از مرزهای تخیل عبور کرده است.

اگر به دنبال مطالبی در خصوص نقد و بررسی، مقایسه محصولات و انتخاب محصول به همراه خرید مناسب هستید و یا به فناوری و تکنولوژی روز علاقه دارید به وبسایت‌دیجی‌کالامگ مراجعه کنید. همچنین می‌توانید دیجی کالا مگ را از طریق صفحه اینستاگرام، کانال تلگرام و توییتر دنبال کنید.


دیجی کالا مگ در گروه علم و دانش به انتخاب داوران در نهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران به عنوان برترین وبسایت معرفی شد.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *