سینما تیکت، برنامه اکران و فروش آنلاین بلیت سینماهای سراسر کشور

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۶

سینماتیکت از اسفندماه سال ۱۳۹۰ با هدف اطلاع‌رسانی در مورد اخبار و حواشی اکران سینماها و برنامه نمایش فیلم‌های سینمای ایران راه اندازی شد.

در حال حاضر از طریق سینماتیکت به راحتی می‌توانید فیلم‌ها و تئاترهای کمدی در حال اکران و اجرا را مشاهده کنید و نسبت به خرید آنلاین بلیط از سینماهای سراسر کشور اقدام نمایید. وجود بخش‌هایی از جمله جدول فروش فیلم‌ها، اخبار سینما و عکس و فیلم کمک کرده است تا کاربران در جریان سینما و تئاتر ایران قرار بگیرند.

اپلیکیشن اندروید سینماتیکت به کاربران اندروید این امکان را داده تا با تلفن همراه خود لیست فیلم‌های در حال اکران، پروفایل و تیزر فیلم‌ها، لیست سینماهای ایران و برنامه روزانه سینماها را ببینند و بلیط سینما را از طریق ۴ درگاه بانکی مختلف تهیه نمایند.


از امکانات دیگر می‌توان به امکان انتخاب صندلی به صورت همزمان با گیشه سینما، مشاهده سانس‌های دقیق سینماها بر اساس آخرین تغییرات (بصورت لحظه‌ای)، آگاهی از ظرفیت باقیمانده سینما در هر سانس تا یک ساعت قبل از شروع برنامه، آگاهی از قیمت بلیت در سینماها و سانس‌های مختلف، امکان استفاده از تخفیفات مختلف برای اعضای باشگاه مشتریان، مشاهده نظرات سایر کاربران برای هر فیلم یا سینما و شرکت در بحث و تبادل نظر اشاره کرد.

برای خرید بلیط و استفاده از خدمات، به وبسایت سینماتیکت مراجعه کنید، یا نرم‌افزار اندروید آن را دانلود نمایید و از طریق صفحه اینستاگرام، کانال تلگرام و توییتر سینماتیکت اخبار سینمایی را دنبال کتید.

سینما تیکت در گروه سینما و تئارتر به انتخاب داوران و مردم در نهمین جشنواره وب و موبایل ایران به عنوان برترین وبسایت معرفی شد.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *