با آخرین خبر از آخرین اخبار ایران و جهان مطلع شوید

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۶

آخرین خبر محصول موسسه فرهنگی هنری خراسان، رسانه‌ای مستقل و بدون وابستگی به جریان‌های خاص سیاسی است که در چهارچوب قوانین جمهوری اسلامی سعی در اطلاع‌رسانی دقیق، سریع و شفاف دارد.

با آخرین خبر در ۲۴ ساعت از شبانه روز می‌توانید از آخرین رویدادهای ایران و جهان مطلع شوید، در جریان سوژه‌های جذاب و داغ روز قرار بگیرید، به دنیای هنرمندان و بازیگران سرک بکشید، از آخرین اتفاقات باخبر شوید و ویدئوهای جذاب و دیدنی را ببینید. همچنین از دریچه دوربین عکاسان به اتفاقات روز دنیا نگاه کنید، کامنت بگذارید، کامنت‌های دیگران را لایک یا دیسلایک کنید، از به‌روز‌ترین مطالب طنز رایج بین مردم آگاه شوید، حرف دلتان را بزنید و در بخش عکاسخونه عکس‌هایتان را با دیگران به اشتراک بگذارید.

محتوای آخرین خبر در بیش از ۲۳ سرفصل مختلف و متنوع دائما بروزرسانی می‌شود. آخرین خبر تلاش دارد تا از مهمترین اخبار بر اساس علاقه‌تان در کوتاهترین زمان مطلع شوید.


شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت آخرین خبر، دانلود نرم‌افزار اندروید و نرم‌افزار Ios آن، دنبال کردن کانال تلگرام، صفحه اینستاگرام و توییتر آخرین خبر، از آخرین اخبار ایران و جهان مطلع شوید.

آخرین خبر در گروه سایت‌های خبری و خبرگزاری‌ها در نهمین جشنواره وب و موبایل ایران از دیدگاه داوران به عنوان برترین وبسایت معرفی شد.

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *