سومین دوره پیش شتابدهی تریگ آپ امروز آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۶

سومین دوره پیش‌شتابدهی تریگ‌آپ، با مشخص شدن ایده‌های حاضر در چرخه سوم این مرکز شتابدهی از روز شنبه ۱۹ فروردین ماه آغاز شد.

تیم‌های پذیرفته شده در دوره سوم پیش شتابدهی تریگ‎آپ که پس از چند مرحله ارزیابی و داوری فشرده سرانجام انتخاب شدند، از نوزدهم فروردین ماه ۱۳۹۶ به مدت چهار هفته با حضور در کافه آی‌تی، روی مدل‌های کسب وکار و همچنین آماده سازی خود برای ارایه ایده در روز IdeaRing آماده خواهند شد.

دکتر بادی، ودو(vedo)، بلد شو، سامانه هوشمند پایش و مدیریت بیمارستان، نزدیکترین تعمیرکار، خدمات حقوقی اینترنتی، اخذ نوبت اینترنتی، دخل و خرج، ویزپ و سیستم پرداخت توریست (ZPay) ده تیم پذیرفته شده را تشکیل می‌دهند. هدف از برگزاری دوره پیش‌شتابدهی علاوه بر اینکه تمرینی برای تیم‌های تاییدشده خواهد بود، راهی برای شناسایی تیم‌های منتخب به منظور سرمایه‌گذاری و راه‌یابی به دوره چهارماهه شتابدهی است.


مرحله پیش‌شتابدهی چهار هفته به طول می‌انجامد که در این بازه زمانی، تمامی اعضای تیم‌ها با حضور حداکثری در محل کافه آی‌تی مشغول فعالیت برای پیاده‌سازی ایده‌های خود می‌شوند. همچنین در این دوره از کارگاه‌ها و سایر برنامه‌هایی که شامل نمایش فیلم‌های کارآفرینی، نشست‌ها و دوره‌های یادگیری است، برای پیشرفت ایده و کسب و کار خود بهره‌مند می‌شوند.

در انتهای دوره پیش‌شتابدهی از تیم‌ها انتظار می‌رود آماده ارایه مدل کسب وکار خود به همراه محصول اولیه‌شان (MVP) در روز IdeaRing باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت تریگ‌آپ مراجعه کنید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *