بازی عیدیتوببر، ایده خلاقانه ای‌نتورک و آروند برای تعامل با کاربران

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۶

امروزه کسب و کارهای اینترنتی مختلف تلاش بر این دارند تا تعامل بیشتری با کاربران خود داشته باشند و تجربه نشان داده که استفاده از مناسبت‌ها همراه با ایده‌های خلاقانه می‌تواند کمک موثری در تعامل با کاربران داشته باشد.

در راستای همین موضوع آژانس تبلیغات اینترنتی ای‌نتورک به همراه گارانتی آروند یک بازی سرگرم کننده در روز بیستم اسفند ماه، به مناسبت سال نو طراحی و اجرا کرد که توجه خیلی از افراد فعال در فضای وب ایران را جلب کرد. این بازی که یک گردانه شانس بود که هر شب یک جایزه داشت و نهایتا در ۲۵ روز اجرای این مسابقه، ۲۵ نفر به عنوان برنده اعلام شدند.

این بازی حدود ۳۰۰ هزار بار انجام شد و همچنین حدود ۱۳۶ هزار نفر در این بازی شرکت کردند. نکته جالب اینجاست که بیش از ۴ میلیون بار چرخانه این بازی چرخیده شده تا ۲۵ نفر برنده این بازی مشخص شوند.


مسابقه دیگری نیز در کنار این بازی اجرا شد و کاربران در صورتی که امتیاز کسب شده از این بازی را به صورت یک پست در صفحه اینستاگرام خود به همراه هشتگ عیدیتوببر قرار می‌دادند در قرعه کشی این مسابقه شرکت می‌کردند که جوایز آن یک آیفون،‌ یک آیپد، یک اپل واچ و در آخر هم یک پاوربانک بود. بیش از ۳۰۰۰ پست برای شرکت در این مسابقه به اشتراک گذاشته شد که همه آنها هشتگ عیدیتوببر را به همراه خود داشتند و استفاده از این هشتگ در زیر هر پست از الزامات شرکت در قرعه کشی بود.

رقابت دیگری بر حسب تعداد لایک‌های کسب شده در اینستاگرام و همچنین تعداد ریتوییت‌های یک پست صورت گرفت که هر دوی آنها هم هشتگ عیدتوببر را همراه خود داشتند و برندگان آنها در اواسط تعطیلات نوروز اعلام شدند.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *