سرمایه‌گذاری هلدینگ صباایده بر پلتفرم سینماتیکت کامل شد

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸

هلدینگ صباایده مالک برندهای آپارات، فیلیمو و صباویژن که تا پیش از این بخشی از سهام سینماتیکت را در اختیار داشت، با کامل کردن سبد سهام خود از این پلتفرم فروش آنلاین بلیط سینما، مالک صددرصدی آن شد.

به گزارش روابط عمومی صباایده، این هلدینگ با سابقه ۱۵ سال فعالیت در کسب و کارهای فناورانه و با فعالیت تخصصی در دو حوزه VOD و UGC، یکی از قدیمی‌ترین بازیگران صنعت محتوا با تمرکز بر فضای آنلاین محسوب می‌شود. صباایده که تا پیش از این ۴۵ درصد از سهام سینماتیکت را در اختیار داشت، با هدف حمایت بیشتر از کسب و کارهای مرتبط با زمینه فعالیت‌اش، اقدام به خرید باقی مانده سهام سینماتیکت کرده است. سینماتیکت قدیمی‌ترین سامانه فروش آنلاین بلیط سینما است که علاوه بر روحیه تیمی نزدیک با هلدینگ صباایده، حوزه فعالیت مشترکی هم با این مجموعه دارد و هم‌افزایی صددرصدی این دو برند به توسعه فضای کسب و کار آنلاین در سینما منجر خواهد شد.

از اهداف دیگر صباایده برای این سرمایه‌گذاری تحول در حوزه بلیط فروشی آنلاین سینما، ایجاد رونق در بازار بلیط فروشی آنلاین با هدف حمایت از سینماها و سینماداران، توسعه دانش فنی و زیرساختی سامانه بلیط فروشی در حوزه فرهنگ و هنر، نزدیک‌کردن بیشتر فضای آفلاین و آنلاین سینما و نیز رقم زدن چشم اندازهایی برای بهبود خدمات محتوایی در آینده سینمای ایران است.


سینماتیکت نیز پلتفرمی با سابقه هشت سال حضور در صنعت سینما ایران است که به عنوان قدیمی‌ترین و اولین سامانه فروش آنلاین بلیط سینما شناخته می‌شود. از طرفی صنعت سینما یکی از صنعت‌های پرجاذبه با ظرفیت بالا در ایران است که سرعت پیشرفت آن در فضای آنلاین به‌ کندی صورت گرفته. صباایده امیدوار است با حمایت‌های مالی و معنوی از استارتاپ در حال رشد سینماتیکت و با اشتراک گذاری دانش تخصصی که در طول سال‌ها کسب‌وکار فناورانه به دست آورده، در ادامه این همکاری نوآوری‌هایی را در صنعت سینما ایران و به ویژه فضای آنلاین رقم بزند.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *