معرفی اپلیکیشن؛

پانچ کارت؛ سامانه آنلاین کنترل تردد پرسنل

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۸

پانچ کارت سامانه آنلاین کنترل تردد پرسنل است.

خدمات پانچ کارت به شرح زیر است:

امکان مشاهده گزارش کارکرد پرسنل به تفکیک ماه و ریز جزییات هر تردد و دریافت گزارش کار هنگام خروج


ثبت ورود و خروج پرسنل بدون نیاز به امکانات سخت افزاری و نرم افزاری خاص و پیچیده و فقط با دارا بودن اینترنت

امکان ثبت مکان درج تردد از طریق موقعیت جغرافیایی و تعریف محل خدمت برای هر دفتر جهت پیگیری حضور

امکان ارسال درخواست تغییر تاریخ و ساعت تردد و محل خدمت پرسنل برای مدیر دفتر و مدیریت آن در کارپوشه

مشاهده نمای تایم شیت و تقویم جهت داشتن دید یکپارچه و به روز از اطلاعات تردد پرسنل و دریافت خروجی pdf

امکان ارسال پیغام و وظیفه برای پرسنل زیر مجموعه به صورت فردی و گروهی

برای دانلود پانچ کارت اینجا کلیک کنید

در سال ۹۸ اخبار خود را در وبنا منتشر کنید / راه های ارسال خبر به وبنا

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *