پانچ کارت سامانه آنلاین کنترل تردد پرسنل است.
خدمات پانچ کارت به شرح زیر است:
امکان مشاهده گزارش کارکرد پرسنل به تفکیک ماه و ریز جزییات هر تردد و دریافت گزارش کار هنگام خروج
ثبت ورود و خروج پرسنل بدون نیاز به امکانات سخت افزاری و نرم افزاری خاص و پیچیده و فقط با دارا بودن اینترنت
امکان ثبت مکان درج تردد از طریق موقعیت جغرافیایی و تعریف محل خدمت برای هر دفتر جهت پیگیری حضور
امکان ارسال درخواست تغییر تاریخ و ساعت تردد و محل خدمت پرسنل برای مدیر دفتر و مدیریت آن در کارپوشه
مشاهده نمای تایم شیت و تقویم جهت داشتن دید یکپارچه و به روز از اطلاعات تردد پرسنل و دریافت خروجی pdf
امکان ارسال پیغام و وظیفه برای پرسنل زیر مجموعه به صورت فردی و گروهی
برای دانلود پانچ کارت اینجا کلیک کنید
در سال ۹۸ اخبار خود را در وبنا منتشر کنید / راه های ارسال خبر به وبنا