افزایش ۳۰ درصدی فروش بازی های ایرانی گوشی همراه

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۷

همزمان با نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک موسوم به الکامپ، کافه‌بازار در رویداد الکام گیمز برای نخستین بار میزبان منتخبی از بازی‌سازان ایرانی ​تلفن همراه است.

به گزارش وبنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در این رویداد که از ششم تا نهم مرداد در سالن شماره ۱۰ نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌شود، کافه‌بازار با هدف حمایت از صنعت بازی‌سازی ایرانی، از ۳۱ بازی‌ساز، استودیو بازی‌سازی، ناشر و شتاب‌دهنده ایرانی بازی‌های تلفن همراه ، میزبانی می‌کند.

 


کوییز آو کینگز، دنده دو، جیرینگ لند، پسرخوانده، موتوری، پرسیتی و آمیرزا (که اکنون با ۵ میلیون نصب، پرنصب‌ترین بازی کافه‌بازار است) از جمله بازی‌هایی هستند که مخاطبان می‌توانند در الکام گیمز با سازندگان آنها دیدار و گفت‌وگو کنند.

 

اجرای مسابقات زنده بازی‌های تلفن همراه از جمله برنامه‌های روزانه‌ای است که در الکام گیمز تدارک دیده شده است.

 

بر اساس گزارش سالانه کافه بازار، از صنعت برنامه‌ها و بازی‌های موبایلی، در سال ۹۶ فروش بازی‌های ایرانی نسبت به سال ۹۵ به میزان ۳۰ درصد افزایش داشته بطوریکه تاکنون بیش از ۱۳ هزار بازی ایرانی موبایلی در کافه بازار منتشر شده است.

 

فهرست کامل بازی‌‌ها، توسعه‌دهندگان و شتاب‌دهنده‌های شرکت‌کننده بدین شرح است:

 

بازی دور، نوین گیمز، اردیبهشت، گونای، تیرنام، پارسیس گیمز، نووا گیمز، آمیتیس، زمستان رسانه پایا، کاسپین، king code ، استودیو نور و حرکت، پلاس ناین گیمز، آناشید، مصاف، لکسیپ، طراحان سفید، ارکا، آنو، اینسایتل، نوآگیمز، مدریک، آواگیمز، پائیزان، تاد، گلیم گیمز، نردبان اندیشه، کوئیزآوکینگز، مگنت، بازیلاین، و ابر

 

بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ، ششم تا نهم مرداد ۱۳۹۷ در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، توسط سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور برگزار می شود.

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *