مصاحبه اختصاصی وبنا با محسن معصومی مدیر وبسایت آرایش کالا در خصوص انتخابات هیئت مدیره انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵

با توجه به اهمیت انتخابات هیئت مدیره انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی که همزمان با اختتامیه نهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران در تاریخ ۲۸ بهمن‌ماه برگزار می‌شود وبنا با آقای محسن معصومی مدیر وبسایت آرایش کالا که در حال حاضر از کاندیدهای انتخابات انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی است مصاحبه اختصاصی ترتیب داد که در ادامه به صحبتهای ایشان می پردازیم.

معصومی: فارغ التحصیل رشته مهندسی آی تی(فناوری اطلاعات) دانشگاه استفونشایرد انگلستان همچنین موسس اولین سیستم آنلاین عمده خرید و فروش کالا آرایشی در خاورمیانه که به صورت (B2B) فعالیت میکند هستم.

در سال ۹۴ عضو انجمن شدم و در زمینه کسب و کار اینترنتی بیشتر برای جشنواره‌ها فعالیت می‌کردم. بنده به عنوان مدیر وبسایت آرایش کالا بیشتر تحقیقاتم روی کسب و کارهای اینترنتی است. دلیل عضویت بنده در انجمن این بود که در حال حاضر تنها دو نهاد مرتبط به کسب و کارهای اینترنتی فعالیت دارند که یکی از آنها انجمن صنفی و دیگری اینماد است.


معصومی در ادامه گفت که یکی از مشکلاتی که انجمن به بهبود آن کمک کرد گرفتن درگاه غیر مستقیم برای کسب و کارهای اینترنتی بود اما مشکلاتی نیز در خود انجمن وجود دارد که می‌توان به عدم بیان شفاف قوانین اشاره کرد.

همکاری و تعامل بیشتر سازمان‌ها و عملیاتی کردن قوانین اصولی و نگاه حرفه‌ای به کسب و کارهای مجازی، اطلاع رسانی مناسب، فرهنگ سازی و نگاه ویژه با مواجه شدن با مسائل زیرساخت آی تی، توسعه زیرساخت این حوزه در ایران هدف اصلی من است.
از اهداف دیگر بنده ایجاد فضای علمی و فروم پرسش و پاسخ، یکسان سازی مجوزهای لازم جهت فعالیت رسمی، نوشتن قوانین مرتبط به مالیات و بیان شفاف قوانین کسب و کار مجازیست.

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *