مصاحبه اختصاصی وبنا با سام مدن پور مدیر عامل ایسام در خصوص انتخابات هیئت مدیره انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵

با توجه به اهمیت انتخابات هیئت مدیره انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی که همزمان با اختتامیه نهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران در تاریخ ۲۸ بهمن‌ماه برگزار می‌شود وبنا با آقای سام مدن پور مدیرعامل ایسام، موسس و عضو اولین هیئت مدیره انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی که در حال حاضر نیز از کاندیدهای انتخابات انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی هست مصاحبه اختصاصی ترتیب داد که در ادامه به صحبتهای ایشان می‌پردازیم.

مدن پور: تشکیل انجمن صنفی یکی از کارهای لازم و مهم بود که تا امروز عملکرد خوبی داشته و خیلی از مشکلات این صنف را حل کرده است و برای تشکیل آن با نهادهای مختلف از جمله اصناف، اداره پست و… مذاکره شد.

عضویت بنده در این مجموعه به این دلیل بوده که صنف جدیدی هست و پیش از تشکیل آن کسی پاسخگوی مشکلات این صنف نبود و در حال حاضر به لطف این انجمن می‌توان به نمایندگی از کسب و کارهای اینترنتی تصمیماتی برای رفع مشکلات اتخاذ نمود.


مدن پور در ادامه گفت یکی از اهداف بنده برای کاندید شدن در انتخابات انجمن، حذف مالیات از شرکت‌های اینترنتی و پس از آن حل مشکلات این صنف است و به دلیل اینکه رابطه خوبی با پلیس، وزارت صنعت و معدن و دیگر نهادها داریم پیش‌بینی می‌شود که خیلی از تصمیمات به درستی اتخاذ شوند و بدون مشکل به عملی شدن آن‌ها بپردازیم.

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *