هواشناس یک نرم‌افزار ایرانی برای پیش بینی هوا

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵
هواشناس

هواشناس نرم افزاری است که با استفاده از روش‌های کاملا متفاوت اقدام به ارائه گزارش آب و هوا می‌کند. هواشناس داده‌های خود را از ۱۸ منبع معتبر علمی هواشناسی دریافت و آن‌ها را با هم ترکیب نموده و نتیجه‌ای بسیار دقیق را به شما نشان خواهد داد.

هواشناس برای کاربر ایرانی ساخته شده و علاوه بر رابط کاربری آن که کاملا فارسی است. پشتیبانی کاملی از تمام استان‌ها و شهر های زیر مجموعه دارد و به مرور بخش‌ها و زیر بخش‌های هر منطقه نیز به نرم‌افزار افزوده خواهد‌شد.

تمام تاریخ‌ها و زمان‌ها در نرم افزار به صورت شمسی و مطابق با منطقه زمانی کشور ایران تنظیم شده است. همچنین امکاناتی مانند نمایش تاریخ شمسی در بخش آگاه ساز اندروید حس خوب استفاده از یک نرم افزار ایرانی را به شما انتقال خواهد داد.


از دیگر امکانات آن می توان به  نمایش وضعیت آب و هوا به صورت ساعتی و در قالب یک ساعته عقربه‌ای، نمایش هفتگی اطلاعات آب و هوا با امکاناتی مثل نمایش درصد احتمال بارش باران و… ، نمایش وضعیت آب و هوا در بخش آگاه سازی اندروید، سرویس‌هایی مثل ارسال پیامک هشدار به صورت خود کار چند ساعت قبل از بارش باران و برف، دریافت اطلاعات آب و هوا در قالب پیامک و بدون نیاز به اینترنت، قابلیت منحصر به فرد نمایش اطلاعات آب و هوای ۱۰ سال گذشته و ۶۰ سال آینده و استفاده از جی پی اس برای مکان یابی اشاره کرد.

برای دریافت این نرم‌افزار می‌توانید به آدرس havashenas.org یا کافه بازار مراجعه کنید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *