دنیای موسیقی را با نواک دنبال کنید

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵
نواک

با نواک همیشه و هر جایی که باشید مجموعه کاملی از موسیقی‌های ایرانی به صورت آنلاین با شما است.

نواک یک سرویس چند پلتفرمی برای شنیدن موسیقی است که می‌توان از  طریق نسخه‌های ios  و اندروید یا نسخه تحت وب آن استفاده کرد. کافیست به آدرس navaak.com یا کافه بازار مراجعه کنید و پس از ورود یا نصب آن در آرشیو بزرگ موسیقی نواک به جستجو بپردازید، در این آرشیو از سبک‌های سنتی تا راک و تلفیقی همه در دسترس هستند و باید گفت؛ که این آرشیو روز به روز در حال کامل‌تر شدن است تا تمامی نیازهای موسیقی را پاسخ دهد. آرشیو نواک فقط محدود به موسیقی روز نبوده و بسیاری از موسیقی‌های قدیمی را نیز در خود گنجانده است.

در نواک می‌توانید لیست‌های مختلف بسازید و با دیگران یا در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید یا بهترین لیست‌ها را دنبال کنید. این یعنی می‌توانید از آهنگ‌هایی که دوستانتان به آن‌ها علاقه دارند و یا در همین لحظه به آن گوش می‌دهند نیز باخبر شوید. به این ترتیب هر روز موسیقی‌های جدیدی را کشف خواهید کرد که شاید همان موسیقی مورد علاقه شما باشد.


در نواک قانونی گوش کنید و از هنرمندان مورد علاقه‌تان حمایت کنید و از آخرین فعالیت‌ها، آلبوم‌ها و یا کنسرت‌های هنرمندان مورد علاقه‌تان با خبر شوید.

همچنین با خرید اشتراک نواک می توانید؛ آهنگ های مورد علاقه خود را دانلود کنید و بدون نیاز به اینترنت در نواک به آن ها گوش دهید، از بالاترین کیفیت پخش آثار لذت ببرید، از هنرمندان محبوب خود حمایت کنید  زیرا بخش عمده هزینه اشتراک به صاحبان آثار می رسد و بدون مشاهده تبلیغات از موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرید.

 

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *