حق گستر پایگاه تخصصی نشر مقالات حقوقی

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۵
حق گستر

پایگاه حقوقی حق گستر با هدف ایجاد محیطی علمی و مناسب، جهت نشر رایگان مقالات و مطالب حقوقی دانشجویان و اساتید رشته حقوق تاسیس شده است و تولید محتوا می‌کند.

در این وبسایت در کنار نشر مقالات حقوقی، که از اهداف اصلی است، سایر نیازهای دانشجویان و اساتید رشته حقوقی از قبیل جزوه‌ها، اطلاع رسانی در زمینه آزمون‌ها و آموزش مطالب حقوقی نیز برآورده و افراد در ثبت مقالات isi,isc  نیز راهنمایی می‌شوند و همچنین فضایی برای ثبت مقالات در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

شما می‌توانید با مراجعه به آدرس haghgostar.ir به نمونه‌هایی از اوراق قضایی، کتب الکترونیکی، اپلیکیشن و نرم‌افزارهای موجود حقوقی دسترسی پیدا کنید و در صورت عدم موجود بودن، منبع مورد نظرتان را سفارش دهید.


همچنین از دیگر امکانات این وبسایت، می‌توان به امکان مشاوره حقوقی(پرسش و پاسخ) و همکاری با کلیه نهادها در زمینه مسائل حقوقی نیز اشاره کرد.

۴ دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است

  1. سلام.من اگر بخوام به سایت حق گستر مقاله برای چاپ بفرسم چه جوریه؟ممنون میشم راهنماییم کنید

  2. با سلام بنده چند سال پیش دو مقاله برای این سایت ارسال کردم و چاپ شد . ولی الان به دلیل تغییر در شکل صفحه اول و عدم وجود موتور جستجوگر نمی توانم آنها را بازبینی نمایم. لطفا راهنمایی بفرمایید. با تشکر و احترام مجید حاذق

  3. سلام عرض ادب وقت بخیر ببخشید ما جزوات حقوقی اساتید برتر حقوق را گذاشتی ولی متاسفانه دانلود نمیشه مثل جزوه فوق‌العاده آیین دادرسی کیفری دکتر علی خالقی

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *