موبایل نما اولین ردیاب موبایل های اندرویدی

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۵
موبایل نما

شما می‌توانید با داشتن یک نرم افزار اندرویدی مانند موبایل نما، هر تلفن همراه اندرویدی را بصورت رایگان و هوشمند به روش آنلاین و آفلاین ردیابی کنید و موقعیت آن را لحظه به لحظه بر روی نقشه مشاهده نمایید زیرا که این نرم افزار قابلیت ردیابی دقیق تلفن همراه از طریق اینترنت ، gps و دکل مخابراتی را دارد و همین امر شما را از خرید یک ردیاب شخصی نیز بی‌نیاز می‌کند.

به وسیله این نرم‌افزار شما می‌توانید؛ بازاریاب‌ها، پرسنل، رانندگان وسایل نقلیه، فرزندان، دانش آموزان، سالمندان و افرادی که دارای آلزایمر می‌باشند را در مواقع مورد نیاز، ردیابی و کنترل کنید. حتی می‌توانید گزارشی را از مسیرهای پیموده شده در محدوده‌ای که موبایل مجهز به این نرم‌افزار بوده، داشته باشید.

با مراجعه به آدرس mobilenama.ir و ساخت پنل کاربری خود، به صورت آنلاین ، گزارش مکالمات خود را که شامل نام ، شماره مخاطب، تاریخ و ساعت مکالمه است، مشاهده نمایید.


همچنین با ورود به پنل کاربری خود می‌توانید؛  از راه دور اطلاعات گوشی خود را مانند؛ پیامک‌ها، مخاطبان و حافظه خارجی مدیریت و یا حذف کنید یا در صورت سرقت موبیلتان،گوشی خود را از راه دور قفل و یا خاموش و روشن کنید.

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *