طراگاه مرجعی برای معماری و دکوراسیون داخلی

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۵
طراگاه

طراگاه به عنوان مرجع معماری و دکوراسیون داخلی یک شبکه ارتباطی بین متخصصان حوزه ساختمان، معماری، دکوراسیون و تامین‌کنندگان این صنف است که از طرفی ارتباط بین متخصصان و تامین کنندگان را آسان می کند و از طرف دیگر برای عموم مردم، اطلاعات به روزی را در زمینه تاریخ معماری،مشاهیر و مقالات معماری ارائه می‌کند.

شما در این سایت از همایش‌ها، مسابقات و اخبار معماری به راحتی با خبر می‌شوید و حتی می توانید نکات آموزشی مفیدی را در این حوزه بیابید. کاربران با مراجعه به این پلتفرم می‌توانند به اطلاعات زیادی از شرکت‌های تخصصی مانند؛ نمونه کارها،محصولات، خدمات و اطلاعات تماس آنها دریافت کنند.

همچنین با ثبت برند خود در طراگاه علاوه بر حضور در مرجع اطلاعاتی، با تولید محتوا در قالب متن، تصویر و یا ویدئو درباره نمونه کار، محصولات و خدمات می‌توانید مخاطب هدف خود را جذب کنید.


باید گفت؛ ده‌ها هزار نفر از دست‌اندرکاران معماری و صنعت ساختمان، بصورت علمی،  تجربی و یا تلفیق این‌ دو، به منظور مشاوره و اجرا در این حوزه در کشور مشغول به فعالیت هستند، در این زمان طراگاه می‌تواند پل ارتباطی خوبی بین جامعه معماری و مخاطبان هدف باشد، فقط کافی است به معرفی خود و پروژه‌های موفق‌تان در آدرس taragah.com بپردازید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *