تبلیغاتی به وسعت تمام گوشی های هوشمند ایران

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۴
ویزیت ساز فعالیت خود را از ابتدای سال 93 شروع کرده و اکنون با در اختیار داشتن سهم قابل توجهی در اپلیکیشن های موجود در کافه بازار و سایر مارکت‌های دیگر اقدام به عرضه تبلیغات بنری و اسپلش بر روی برنامه های تحت کنترل خود نموده است.

ویزیت ساز فعالیت خود را از ابتدای سال ۹۳ شروع کرده و اکنون با در اختیار داشتن سهم قابل توجهی در اپلیکیشن های موجود در کافه بازار و سایر مارکت‌های دیگر اقدام به عرضه تبلیغات بنری و اسپلش بر روی برنامه های تحت کنترل خود نموده است.

این شرکت با در اختیار داشتن پنلی قدرتمند در زمینه فیلترینگ تبلیغات نمایشی، آماده همکاری با برند ها و شرکت های مطرح ایرانی در زمینه عرضه تبلیغات آن ها بر روی اپلیکیشن های خود می باشد.
در حال حاضر شیوه های تبلیغاتی زیر توسط ویزیت ساز ارائه می شود:

• تبلیغات بنر


• تبلیغات اسپلش

• تبلیغات در لیست محصولات

• تبلیغات به صورت push notification

همچنین این شرکت برای تعریف کمپین تبلیغاتی در اپلیکیشن های تلفن همراه، یک جلسه ی مشاوره رایگان برگزار می نماید، متقاضیان می توانند برای درخواست جلسه بعد از ثبت نام در سایت با شرکت تماس حاصل نمایند.

برای مشاهده اطلاعات بیشتر می توانید به وبسایت ویزیت ساز مراجعه نمائید.

۲ دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است

  1. موقعی که به وب سایت ویزیت ساز مراجعه کنید، در منویی که در بالای صفحه مشاهده خواهید کرد، گزینه ای به اسم “لیست اپ ها” وجود داره که از اونجا می تونید لیست اپلیکیشن ها رو ببینید

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *